Ukens treningsplan

Ikke så mye nytt her, bortsett fra en treningsfri dag! Den er vel planlagt, da jeg er smertelig klar over at dette er lavdag nr 2 – tilsvarende dagen i går. Jeg skal gå til jobb da, og jeg starter kl 06.00, så den halvtimen det tar å gå kvalifiserer vel som morgencardio… Et par løpeøkter skal jeg også prøve å få til, da det i neste uke er klart for det siste karuselløpet i vinter. Jeg er litt spent på den 45/15-økta, men jeg har bestemt meg for å prøve. Den kommer jo dagen etter en høydag dersom jeg skal fortsette å følge den planen jeg er på nå, så da kan det gå ganske fint!

Jeg skal gjøre mitt beste på hver eneste økt, men siden jeg sliter med å få opp kroppstemperaturen så må jeg være litt forsiktig i forhold til sener og ledd. Det siste jeg vil ha nå er betennelser og skader!

Har DU planlagt treningsuka di?

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s