Let the sunshine in!

Det blåste og regna så mye i natt at jeg nesten ikke fikk sovet en dritt. Det minner strengt tatt litt mer om høst enn vår… Men jeg vet jo at det går mot vår. Og selv om himmelen er grå og jeg på vei til jobb i dag tidlig nesten sto stille i vindkastene, så vet jeg at snart, snart, så titter sola fram bak skyene. Tidligere og tidligere for hver dag som går. Jeg merker at jeg blir lettere til sinns bare ved tanken:) Nå vet jeg dessverre også at det kan komme en helt grei mengde snø før i løpet av den neste måneden, men den blir jo uansett ikke liggende så lenge. Påsken i år blir en smule amputert uansett, for min del kan det godt være sol og tørre veier sånn i tilfelle jeg må ut å gå av meg noen gram fett på rumpa;) Jeg trøster meg med at påskemarsipanen er på tilbud etter at konkurransene er ferdig, og at jeg antakelig kan spise eggehviter, som i dag. Egg hører jo tross alt påsken til, selv om det i år blir uten solplommen:)

Crispisalat med eggehviter, rødløk, tomat, dill, maldonsalt og kvernet pepper.

Men jeg finner sola like vel jeg vet dere, på MySun! Har fått noen hyggelige kommentarer de siste dagene på at jeg er så brun, og da føler jeg meg automatisk litt mer fresh. Og det at noen i dag sa akkurat det; Så fresh du ser ut da!, til og med uten noen som helst form for sminke på (nei – ikke en gang mascara!) så følte jeg meg nesten som en million! Det er bare en liten uke siden lillebror sa at jeg så litt dratt ut i ansiktet og fikk meg til å føle meg ikke fullt sååå bra. På en treningsfri dag som denne var det godt å bare legge seg og slappe av litt på vei hjem fra jobb, med splitter nytt headset og spotify på øret. Enda litt brunere og enda litt freshere! Vi får se hvilket resultat dagens solkremtest gir;) Favoritten er fortsatt denne!

I dag har det vært dag nummer to på lavinntak, og ser selvfølgelig fram til mer mat i morgen! Problemet er bare at jeg ikke har så veldig god tid til å spise… Så har lagt en slagplan som jeg håper er gjennomførbar. Den innebærer selvfølgelig et lite bakeprosjekt til frokost – deler om det blir vellykket! Disse to dagene har likevel vært lettere å komme seg gjennom enn de to første, og det er jeg selvfølgelig veldig fornøyd med. Hadde en kjempebra dag på jobb til tross for dårlig nattesøvn og at jeg sto opp midt på natta. Akkurat nå så føles det som alt er mulig, og det er godt! Venter bare på at musklene på lårene skal komme litt bedre fram, forhåpentligvis uten at resten av kroppen visner bort… Litt småsvimmel innimellom, men alltid METT, og det er viktig for meg. Lunsjen ble torsk og kålrabistappe, og middagen ble taco. Må jo spise opp de derre kålbladene – og det viser seg jo til min store matglede at omtrent alt kan pakkes inn i det:)

Nå skal jeg skynde meg å finne senga før jeg skal følge ei venninne til jobb i morgen tiiidlig. Kvalitetstid med go’jenta Kristine og morgencardio i en smekk er ikke en dårlig start på dagen, spesielt ikke når du kan spise en schwææær frokost etterpå! Har prøvd å få til film fra treningen i går, men av en eller annen grunn får jeg ikke til å lagre… Prøver på nytt igjen i morgen.

Ønsker meg fortsatt flere «bursdagshilsner», men tusen takk til dere som har lagt igjen en kommentar så langt. Det gjør meg glad:)

Legg igjen en kommentar

