Effektiv nedkortning av ventetid

Fredag og den store veie-måle-formsjekk-dagen… Målebåndet og vekta hjemme viste ikke de helt store forandringene, og i og med at jeg ikke hadde de helt store forventningene ble jeg verken spesielt glad eller spesielt skuffa. Kom meg på jobb ganske tidlig, og fikk tatt en ny InBody-test. Ikke de store forandringene der heller, men fett% hadde gått litt ned denne gangen også:)

Jeg plukket opp coach Håvard på vei til formsjekk, og i bilen spør han meg om jeg har tenkt å stille i Debutantstevnet i Fredrikstad om to uker. Det var i utgangspunktet helt uaktuelt for meg, for jeg har jo som dere vet tatt sikte på å komme meg i form til Sandefjord Open som er først om fire uker. Menneh… Det er jo lov å ombestemme seg, så når Håvard mener jeg vil være i god nok form til da, ja, da er det vel bare og gi gass?

Lisa som skal legge negler på meg og farge meg på GP var med på formsjekken i dag, heldigvis, for da fikk jeg ordnet meg negletime allerede neste søndag, samt avtalt forspraying til konkurransen i Fredrikstad. Jeg har fått bekreftet påmelding allerede, skyss nedover er i orden og overnatting skulle visst ikke være noe problem. Det eneste jeg mangler nå er bikini… Og den får jeg ikke i tide til Fredrikstad, så nå må jeg bare få lånt meg en (med mindre Mor tar fram symaskina!).

Det var vel DAGENS! Så fra å våkne i morges å e tallet 36 lyse mot meg på telefonen (antall dager igjen til Oslo GP som er siste konkurranse), så er det *gulp* bare 15 dager igjen til første.

Jeg er stuptrøtt og skal snart komme meg i seng. Når jeg våkner i morgen venter tallet 14, og det beste av alt: MER MAT! ♥

2 thoughts on “Effektiv nedkortning av ventetid

Legg igjen en kommentar

