Reset

Etter en ganske hard start på helgen, endte den ganske godt! Natt til i går våknet jeg i 3-tiden, og hadde ikke sjans til å sove igjen. Det endte med at jeg sto opp i 5-tiden, lagde meg en kopp te og la meg på sofaen. Typisk at det skjer den ene helgen jeg skal jobbe på stand og helst være litt sprudlende… Var ikke mye overflow av energi i går akkurat! Jeg fikk likevel trent litt, og tok med Mor på Kettlebells framfor den tradisjonelle styrkeøkta. Har fortsatt ganske vondt i ribbena etter den fatale beinpressen på torsdag, så litt forsiktig er det nok greit å være. Hjemme ventet det myyye mat, så formen kom seg likevel utover kvelden. Gikk likevel å la meg rundt halv elleve, god og mett og behagelig trøtt. Sov 11 timer, noe som er rekordlenge til å være meg! Jeg var som et nytt menneske da jeg våkna:) Jeg tok en tur på vekta, og der hadde det skjedd mhe siden fredag. Målebåndet (og speilet for så vidt) understreket resultatet, og det gjorde jo ikke humøret noe dårligere! I tillegg var det nydelig vårsol, så jeg tok en kopp kaffe før jeg ringte Kristine og tok henne med på tur rundt elva.

image

Godt for både kropp og sjel – så den planlagte intervalløkta overlot jeg til noen andre! Det kjennes ut som ribbena faller fra hverandre bare jeg løper noen meter, så da var det vel like greit… Satser på å komme meg rundt de 3 km på tirsdag, for etter det blir det ikke mer løping før etter konkurransene uansett!

Med hele dagen fri for andre planer kjørte jeg og Mor en tur til Farmor og Farfar. Jeg har ikke sett de på alt for lang tid, så det var utrolig koselig. Måtte takke pent nei til både fyrstekake, rullekake, selbulemse og bollekake med ost, men nå som det er så nærme konkurransene er det faktisk latterlig enkelt! Jeg lovte selvfølgelig å komme tilbake for å ta igjen det tapte:)

Nå sitter jeg i bilen på vei hjem, og det som i dag tidlig var vår er nå blitt vinter igjen. Jeg trenger aldri å lure på om det er i Trøndelag jeg bor på denne tiden av året…

Håper du har hatt en fin helg og har fått ladet opp til en ny uke:)

Legg igjen en kommentar

