Broken rib… & ukens treningsplan!

Eller i alle fall bristet. Jeg erkjenner at det faktisk er det som har skjedd – jeg har greid å briste et ribbein da jeg valgte en øvelse med lavest mulig skaderisiko. Snakker om ironi…

Alle symptomene er der, og når det går an å hoste på seg en brist, så kan man sikkert løfte på seg det også. Hjelpes! Pilates-timen min i dag var en mer eller mindre ubehagelig opplevelse, i tillegg til bristen var det pyton å ligge på gulvet – for det er jo bare bein å ligge på! Jeg gleder meg veldig til å legge på meg litt igjen, for sånn det er nå er ikke spesielt godt…

Ikke så stas å være skadet nå, men jeg har i alle fall fikset bikini til Fredrikstad. Og det beste av alt: min egen bikini! Jeg må riktignok innom Sarpsborg på fredag før konkurransen for å hente den, men det går helt fint! Gleder meg kjempemasse til å reise ned neste uke for å velge ut stoff og steinsetting:) Men før den tid venter langt hår og lange negler, weee!

Her har dere ukens treningsplan
I dag fikk jeg gjennomført en lett økt på skuldre. Det var ikke så veldig digg, men det gikk fint. Jeg trente tross alt ganske bra med høyrearmen i gips for noen år siden, så en liten brist er jo piece of cake i forhold! På grunn av den lille skaden har jeg også byttet vekk Bosu og Corebar på onsdag, men Burlesque skal jeg da klare å ha selv! Prøver på litt mer styrke denne uka, kortere og ikke så tunge økter, og kanskje en liten tur på mølla eller ellipsen etterpå. Burn, burn, burn… Jeg skal prøve og få øvd litt mer på T-walk også, for siden vi er bare 5 som stiller i BF neste helg er vi jo garantert finale alle sammen! Det blir gøy:) I morgen skal jeg  3000 m på Trøndersk Vinterkarusell. Jeg SKAL nemlig ha premie for å ha deltatt på minst 4 av 6 løp… Jeg har prøvd å løpe litt, men det er faktisk ganske pain, så jeg tror jeg dropper det med mindre det skjer helbredende underverker med kroppen min i løpet av natten…

Merker godt at hele meg er litt sliten nå, men nå er det snart natt og i morgen er det påfyll av tomme energilagre! Jeg kjører på sånn frem til mandag – blir nemlig ikke noen formsjekk før da. Hohohooo! Litt «on the edge» i forhold til den første konkurransen merker jeg, både med bikinien og formen, men jeg får litt kick av det, så aldri så galt at det ikke er godt for noe;)

Håper du har hatt en fin start på uka!

Legg igjen en kommentar

