DAGENS

Humør
Upåklagelig!

Lunsj
Torsk og brokkoli. Fordi jeg har lyst, og ikke fordi jeg ««!

WorkOut
Dagens mål var bein og rygg – og jammen gikk det ikke bra selv med et brista ribben. Det handler om å finne ut hva man faktisk kan gjøre, og drite i det man ikke kan gjøre!

Dagens «apparatøkt» forløp seg som følger:
– sittende beinpress
– rumpemaskin
leg extention

Og noen skikkelige øvelser:
– nordic hamstrings
– nedtrekk
– sittende roing
– lateral sidehev

I dag ble det mange repetisjoner med ikke så fryktelig tung belastning, men det var bra trykk i musklene etterpå uansett, og det var godt! Deilig å føle at man har så mye energi uten egentlig å ha noe. I morgen er det mer mat igjen, og nå som det er bare en uke igjen og jeg vet nøyaktig hva som venter ernæringsmessig fra dag til dag så er sjansene for at den neste uka blir god absolutt til stede!

Pose

Etter økta tok jeg med meg hælene inn i den ene salen og sprada litt rundt. Jeg bare MÅ få til noen runder med jevne mellomrom sånn at bevegelsene sitter best mulig. Skal ikke behøve å tenke så mye når man står der oppe på scena! Når jeg så det bildet her tenkte jeg «oi… er det der meg???«… Jeg synes ikke det ser så aller verst ut, selv om det selvfølgelig er mange ting jeg har lyst til å jobbe med til neste gang;)

Lovnad
En av PT’ene mine har lovet å bake kake til meg når jeg er ferdig! Jeg kunne velge mellom 3 kaker; gulrot-, eple- og sjokoladekake. Jeg valgte eplekake, med is! Jeg håper det er Pink Lady epler, og at det kan være litt mandler oppå kaken (så jeg håper du leser dette, F.!).

Søtsak
Jeg stivpisket to eggehviter med sukrin og litt Stevia Grape (bruk hva som helst med litt fruktsmak, eller noe annet!), og vendte inn litt mager kesam med vaniljeessens før jeg lagde tre kaker på et stekebrett og stekte på ca 150° i noe som kunne vært 45 minutter. De kan godt være litt myke når du tar de ut, de setter seg litt om du lar de ligge noen minutter.

Oppå hadde jeg resten av kesamblandinga og litt honningmelon som var strødd med sukrinmelis, og hadde kanel over til slutt. Litt sånn søt ostekake, kanskje? Godt var det i alle fall!

12 thoughts on “DAGENS

  1. Kristine! Du ser FANTASTISK ut! Herregud snuppa 🙂 så utrolig flink du har vært altså. Gleder meg til å følge deg i konkurransene! Heier på deg! Stor klem fra Helene

Legg igjen en kommentar

