Hidden energy!

6 dager igjen til jeg skal opp på scenen – og jeg føler meg helt fantastisk! Jeg lurer virkelig på hvor all denne energien kommer fra… For det er i alle fall ikke fra mat;)

Fredag kveld hadde jeg spillkveld med noen av mine ansatte (og jeg vant soleklart i Kokelimonke selvfølgelig). Jeg skal innrømme at det kostet litt å planlegge en sånn kveld med tanke på at jeg ikke helt vet hvordan formen er fra dag til dag. Heldigvis var det en dag med litt ekstra mat, så det gikk veldig bra. I går og i dag har vært dager med litt mindre energiinntak igjen, men det har gått så fint! Jeg skjønner ikke hva det er som skjer…

I går var jeg på jobb for å hjelpe til litt under Xycling Maraton, og fikk sneket meg inn på en 40 min CardioEnergy-time som ble kjørt i forbindelse med instruktørkurset som går på Lade i helgen. Åsgeir som har kurset er så flink, så jeg koste meg selv om jeg ikke klarte å komme så veldig høyt opp i puls… Etter timen fikk jeg låne skumrulla og en liten triggerpunktball av Benedicte, og der fikk jeg punkta både rygg og sete så det kjennes godt i dag! Dro på XXL etterpå og kjøpte meg en sånn ball selv, faktisk. Det trengs flere sånne runder…

Jeg fikk også hastet en liten runde gjennom byen, kjøpt litt mer bling-bling til neste helg (for det blir jo finalerunde uansett når vi bare er 4 stk som skal konkurrere i BF debutant:D), og så brukte jeg alt for mye penger på ny sminke – inkludert løsvipper! Jeg kjøpte ingenting jeg ikke kan bruke utenfor konkurransesammenheng, for jeg håper at den bronzeren fra GloMinerals jeg fikk med et nytt magasinabbonement og var så smart å ta vare på «siden jeg sikkert får bruk for den en gang» duger som foundation.

I går kveld ble det både kafé og kino med jentene, og det er så godt å ha overskudd til sånt nå! Det hadde jeg aldri drømt om at jeg kom til å ha så tett innpå konkurransene… Faktisk, så var jeg på trening i dag en halv time etter at jeg satte bena utenfor sengekanten. Kursdeltakerne skulle trene 40 min CardioStep i dag, så jeg snek meg med på den økta også:) På veien hjem tok jeg en tur innom MySun for litt velvære, og så var det hjem til frokosten. Nå har jeg akkurat spist en sen førtreningslunsj, for det er jo egentlig styrke som står på agendaen i dag. Jeg lot meg inspirere av denne suppen som jeg lagde for en tid tilbake, og la til en liten klatt mager kesam på toppen. Helt fantastisk god – anbefales!

Ribbene blir bedre og bedre for hver dag, så i dag skal jeg prøve meg på litt lett knebøy igjen. Så skal jeg få med litt bryst og selvfølgelig skuldre. Gleder meg skikkelig til økta, så håper denne skjulte energien varer et par timer til! Skal få gått en liten runde også, viktig å øve litt på poseringene også vet dere:)

Etter trening blir det støping og pynting av negler! Er over et år siden jeg satte på negler sist nå, og det gleder jeg meg veldig til, spesielt etter å ha hatt verdens tørreste fingertupper denne vinteren… Skal også hente en bikini som jeg skal ha med meg i nødstilfelle neste helg:)

Ha en fin søndagskveld – nyt vaffeldagen med enten sunne eller usunne vafler (og spis gjerne et par plater for meg også😉

2 thoughts on “Hidden energy!

  1. Jeg elsker positiviteten din Kristine 🙂 Jeg ønsker meg den samme gleden og engasjementet ditt den dagen jeg skal på konkurransediett og stå på scenen 🙂

    Og forresten så ser du helt råååbra ut 🙂 Motivasjon !!! 😀

Legg igjen en kommentar

