Lilla – fargen er lilla!

Da sitter jeg på toget hjemover etter å ha vært en svipptur i Sarpsborg. Jeg startet dagen på Sefa, hvor jeg ble møtt av Toril som hjalp meg å velge riktig snitt og stensetting på konkurtansebikiniene. Jeg endte opp med den stensettinga jeg hadde sett mest på, men som jeg egentlig syntes var litt for dyr… Men det var bare så riktig! Sikkert AKKURAT det samme som å velge brudekjole ser jeg for meg;) Jeg valgte den mørkeste av lillafargene, det var den som skrek «pick me pick me pick me» høyest! Og det føltes veldig bra i det jeg prøvde den på etter den var ferdig sydd også:) Om jeg ikke gledet meg før, så gleder jeg meg i alle fall nå! Kjempespent på å se det ferdige resultatet på finalebikinien med stensetting, men det får jeg ikke før på fredag… For selv om den kanskje var ble litt dyrere enn jeg egentlig hadde tenkt, så har jeg fortsatt ikke angra, og jeg vet jo med 100% sikkerhet at jeg får brukt den i helgen da det ikke er fler påmeldte enn at det blir finalerunde på alle (i alle fall sånn jeg leser startlistene…). Når det gjelder Sandefjord Open er det fortsatt noen dager igjen til påmeldingsfristen går ut (fredag denne uka), og foreløpig er det bare 3 stk påmeldt i min klasse, så det er lov å håpe på en finalerunde til – enn så lenge… Jeg må innrømme at til Oslo GP er målet å komme seg på scena i det hele tatt, så det blir spennende å se hvor mange som blir påmeldt der etterhvert. Litt usikker på når fristen er, men navnet mitt står der i alle fall! Skal innrømme at det er litt rart… For jeg spør meg daglig om jeg innerst inne virkelig trodde at jeg kom til å ende opp her jeg er i dag, den dagen jeg bestemte meg for å stille. Jeg som tidligere har ledd bare av tanken på det og sagt at «nei, det passer nok ikke for meg, til det er jeg aaalt for glad i rødvin og sjokolade!».

Her er forresten noen bilder fra søndag, da jeg øvde litt på T-walk. Må øve litt til i morgen og torsdag, så håper jeg bare at det sitter godt nok. Uansett masser av tid å finpusse fram mot Sandefjord og Oslo:)

Og så tilbake til i dag! Etter besøket hos Sefa tok jeg turen til ELIXIA Tunejordet for å sjekke ut fasilitetene der og i tillegg få kjørt gjennom en økt på rygg. Det gikk helt greit, men jeg gleder meg bare mer og mer til å trene på mer mat og kjenne litt trykk i kroppen igjen. Det er ekstremt fraværende om dagen, så det er nesten så øktene føles litt meningsløse… Men men, det er jo bare for en liten periode til, så jeg skal være tålmodig der da i alle fall:)

I dag ble det nedtrekk med supinert grep i Hammer, enarms roing i Hammer, facepull, nedtrekk bredt grep, lateral sidehev og rygghev. Ingen treningsdagbok, bare meg og Spotify’en:)

Turen tilbake startet med en taxitur i rasende fart, da taxien som først ble bestilt og skulle ta meg tilbake til togstasjonen ikke kom. Jeg vil ikke si at jeg rakk toget på minuttet, jeg vil mer si at jeg rakk det på nanosekundet. Jeg lurer på hvor høy pulsen hadde vært om jeg levde et normalt liv nå? Den blir jo ikke spesielt høy når jeg trener en gang, så jeg følte meg faktisk ikke så veldig stressa. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, eller hva? 🙂

Og en ting til, før jeg setter meg til rette med enda en film her på toget…

Jeg vet at jeg ikke har vært så flink til å svare på kommentarene dere har lagt igjen i det siste. Men vit at jeg leser de, og at de gjør meg veldig glad! Det er utrolig koselig å høre at dere heier på meg – og jeg får lyst til å gjøre det bra for deres skyld like mye som for min egen! Klisjé, men: ♥ ♥ 

4 thoughts on “Lilla – fargen er lilla!

Legg igjen en kommentar

