iform.no

Fra å ha telt måneder, teller jeg nå dager… Det er helt sykt! Jeg er dødsgira og gleder meg så ufattelig mye til lørdagen. Nå går det slag i slag, og jeg har sommerfugler i magen:)

Akkurat nå sitter jeg på toget til Sarpsborg, på vei til Sefa for å få sydd konkurransedrakter! Det er det eneste jeg mangler nå, alt annet utstyr er klart, alt av reiser og hoteller er booket og lisensene er betalt.

Og det beste av alt? JEG ER I FORM!!!

Møtte Håvard i går for en formsjekk, og han var fornøyd:) Nå skal jeg bare gjøre minst mulig fram mot helgen, litt gjennompump av overkropp og omtrent samme diett. Blir bare 3 lave dager i stedet for 2, sånn at høydag kommer dagen før konkurransedagen OG på selve dagen. Den oppskriften skal jeg fint klare og følge, så da bør debuten være bænkers! Vet at mye kan gå galt på 4 dager, men hindringer er til for å passeres med høyest mulig score;)

Og så må jeg jo vise dere de fine neglene jeg fikk ordnet på søndag:image
Resultatet ble (som dere ser) utrolig bra, og jeg er så fornøyd! Mangler bare å bestemme meg for sminken. Jeg er jo make up-artist så jeg vil gjøre hår og sminke selv… Men scenesminke er litt annerledes enn beauty- og foto-, så om noen lesere med erfaring har noen partytriks i ermet er kommentarfeltet åpent;)

Jeg har også ordnet meg en avtale om fotografering mellom Sandefjord og Oslo, da jeg satser på å være i superform! Deg er et av medlemmene våre som har påtatt seg oppdraget, så det blir gøy:) Jeg er nok dessverre ikke innehaver av det berømte fotogenet, men en runde i sminkeskrinet hjelper vel på der også:)

Ny update følger mest sannsynlig i ettermiddag fra togturen hjem med strømtilgang til PC’en på NSB Komfort.

Ønsker dere en fortryllende tirsdag!

Her er det tid for eggehviter og grønnsaker!

7 thoughts on “iform.no

  1. Lekre negler! Hvilken farge ble det på bikinien? Synes du må legge ut noen formbilder igjen nå!! 🙂
    Masse lykke til frem mot helgen!

Legg igjen en kommentar

