Kristine Moen vs. Monica Brant


Må si jeg er ganske fornøyd med bakside lår her;) Den var ny!

Bare litt pumping av skuldre og triceps på trening i dag, og et par runder T-walk og posering. Nå er det bare å la det stå til – det får gå som det går…

Fikk tatt den siste handlerunden også, det ble blant annet ny mørk foundation gitt (hurra for tilbud på H&M), og en påskegave til meg selv i bokform; «Før jeg sovner» av SJ Watson. Krim hører jo påsken til, og i mangel på påskemarsipan og lammelår med fløtepoteter, så måtte det bare bli sånn i år:)

Alt av mat og stæsj til konkurransen er pakket. Det eneste som skal oppi bagen nå er litt klær… Det er jo for godt til å være sant om jeg får med meg alt, men det aller viktigste i følge Håvard er i alle fall med: mat, bikini, og kanskje sko.

Måtte bare innom for å «vinke adjø» før jeg reiser… Jeg lar PC’en bli igjen hjemme, men jeg skal få oppdatert litt via mobilen tenkte jeg.

Til slutt må jeg bare si TUSEN, TUSEN TAKK for alle kommentarer, facebook-meldinger og sms’er med lykkeønskninger for helgen – det setter jeg stor pris på!

Jeg bare gleder meg helt sinnssykt masse til å komme i gang, jeg skal bare kose meg og ha det GØY! Jeg har uansett vunnet i det sekundet jeg setter den første svarte stiletthælen ut på scenen. Jeg er allerede utrolig stolt av meg selv for å ha kommet hit jeg har gjort…

Nå skal jeg skynde meg å pakke ned det aller siste, og sove godt med et stort smil om munnen.

It’s about to happen… IIIIIIH!

11 thoughts on “Kristine Moen vs. Monica Brant

  1. Massevis av lykkeønskninger. Det er så kult hva du har utrettet på så kort tid. Kroppen din er blitt skikkelig forandret. Tøft å se på når du trener 🙂

Legg igjen en kommentar

