THE CHANGE

Tenkte jeg skulle legge ut noen formbilder fra starten og til i dag. Nå må vel jeg kunne si at jeg er i konkurranseform! Nå veier jeg 8-9 kg mindre enn det jeg gjorde på det første bildet, og har gått inn mange cm! Nøyaktig hvor mange er jeg litt usikker på da jeg ikke fant målebåndet i dag tidlig og jeg har gått ned litt siden sist jeg målte. Nå er ikke lyssettingen den beste på noen av bildene, og det er litt begrenset tid til å sette poseringene ordentlig når jeg bruker selvutløser. Men det har ikke så mye og si, jeg tror du klarer å se forandringene uansett!

Endringen har skjedd på litt over et halvt år. Hva jeg har gjort av trening kan du se under kategorien «Ukens treningsplan». Den har jeg ikke lagt ut for de siste 3 ukene, da jeg har tatt treningen litt på feelingen.på grunn av litt skader og sånn. Lover at den er tilbake igjen i mai, for uken etter siste konkurranse skal jeg i alle fall trene på lyst! Jeg gleder meg til å spise mer sånn at jeg begynner å føle at jeg trener igjen i form av svetteproduksjon, høy puls og pump. Tenk at jeg som hater å være klam og svett med mindre jeg har på meg en sports-bh savner å svette.

De største forandringene kan jeg nok takke kostholdet for. Jeg har ikke lagt til noe annet enn flere typer grønnsaker og litt nye krydder, men jeg har fjernet kaloribomber som ost og nøtter som jeg eeelsker, alkoholinntaket kuttet jeg kraftig ned på selv om jeg ikke akkurat var noen stordranker fra før heller, og nå har jeg faktisk ikke tatt en bitteliten slurk med vin siden nyttår (men da passet jeg på å drikke både cava, rødvin, hvitvin og likør!). Til og med de gangene jeg har spist smågodt og annen snacks, så har jeg spist mye mindre mengder enn hva jeg har gjort tidligere. Jeg er kjempeglad i sjokolade, men jeg har laget meg et lite motto som jeg har forsøkt å illustrere under her:

Da vil jeg ønske deg en fortsatt fin mandag! Jeg skal slappe av, kanskje jobbe litt, få ryddet, finne fram kofferten jeg skal bruke neste helg, spise masse karbohydrater og ikke minst få meg en GOD økt på rygg om noen timer. Jeg skal også få tatt en runde i salen. Den lille økta i går var ganske lærerik så jeg har noen småjusteringer som SKAL sitte før helgen. Utrolig lurt å trene med publikum som hjelper deg å få fram enda fler detaljer:)

24 thoughts on “THE CHANGE

  1. Wow for en forskjell! Du har gått inn overalt, men ser det spesielt godt på magen og ved hoftene. Ellers synes jeg skuldrene og brystkassa er det fineste 🙂

  2. Wow! For en forandring!! Selv om du har lagt ut bilder underveis så blir det så utrolig tydelig og IMPONERENDE når du sammenligner det sånn side ved side!

    Satser på at jeg og Kristina får heiet på deg i finalen i Oslo 😉

  3. While most are dreaming of success, winners wake-up and work hard to ACHIEVE it.

    YOU ROCK AND YOU RULES THE COMPETITION ………

    Viva Kristine !!!!!!!!!!!!!!

  4. For en forvandling! Skulle nesten ikke tro det var samme person!!
    Av ren nysgjerrighet; har du økt muskelmassen i denne prioden, eller er det kun vesentlig lavere fettprosent som gjør den store forskjellen?

  5. Jeg ELSKER slike bilder, det er bare helt fantastisk å se.
    Du har kommet utrolig langt på så kort tid, for noen lår, og for en rumpe, og, og.. O.O
    Kjempebra jobba, og gratulerer med supre plasseringer 😀

    (Det er utrolig hvordan disse illusjonene fungerer, og hvor mye fettlaget vårt har å si…jøye..)

  6. Har ikke ord… Utrolig hva du har fått til på den tiden frøken! Gleder meg vilt til Oslo når jeg får se deg live!! STOLT.COM ❤

  7. Virkelig bra jobbet! Masse lykke til med konkurransen, uansett resultat så burde du virkelig være stolt over det du har oppnådd 🙂

Legg igjen en kommentar

