Survivor

NÅ er jeg sliten. Veldig sliten. Men det er på en måte greit. Dagen er over, jeg kom meg gjennom den. I morgen er en ny dag, men det er en kort arbeidsdag, det er pakking og klargjøring av meg selv. Og så er det fredag, mer mat, reise, innveiing og spraying, vannkutt, oppkrabing og avslapping. Og så er det lørdag. Lørdag, lørdag, lørdag. Oslo GP og forhåpentligvis goood stemning i salen. Endelig en konkurranse hvor relativt mange kjente skal i vei for å se på, og det blir så gøy! I dag har jeg følt av formen har skiftet mellom å være ganske bra til helt på trynet for hvert kvarter som har gått.

Fotoshooten med Dagens Næringsliv ble jo en treningsøkt i seg selv på biceps, kjørte ganske mange reps i løpet av den timen vi jobbet med fotografen. Jaja… Var på behandling hos Tonje i dag, fikk skrubbet av mesteparten av det som satt igjen fra helgen, og skviset litt veske ut av lårene. Det har aldri noen gang vært så slitsomt å ligge i ro! Et par uker etter konkurransen, når kroppen forhåpentligvis har kommet til hektene igjen, skal jeg tilbake dit for en full overhaling – og det gleeeder jeg meg til!

                    

Men selv om energien synger på siste verset, så er jeg ikke død. Derfor stakk jeg innom Obs! på veien hjem for å kjøpe halspastiller og yoghurt til streptokokkrammede søster. En liten fugl hadde sunget i øret mitt tidligere i dag, en nydelig melodi om ismaskin til 299,- kr.

Om jeg eier en ismaskin nå? GJETT DA! Jeg hadde oppskriften klar før jeg hadde hørt om ismaskina, og jeg gleder meg til å prøve den. Jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle på butikk før i neste uke, men når jeg likevel var der fikk jeg med meg både ost (lettere Jarlsberg – den 10%-osten får vente litt!), kokosyoghurt og en stor pakke egg hvor ingen av plommene skal kastes! Hallo kokosyoghurtis:D

Jeg har også forberedt meg grundig på vannkuttet som kommer før denne konkurransen, ved å investere i natta-tannkremen til Colgate. Jeg har prøvd den før og den er faktisk veldig god til bruk om natten siden den ikke blir like klissete som mange av de andre. Tenk hvor bortkastet det er å måtte bruke av den snevre vannrasjonen bare for å skylle vekk tannkremsmak…

Så jeg nyter med andre ord den siste flaska vann som jeg sitter å jobber med og få i meg nå før jeg kan ta kvelden. I morgen er det enda mer som skal ned – fill me up! Blir moro å se hvordan det blir med vannkutt denne gangen. Og jeg er SINNSSYKT spent på hvordan formen ender opp på lørdag. Den som lever får se… Så da er det vel bare å puste i vei!

Her er forresten en liten sneakpeak på gårsdagens fotoshoot! Beklageligvis må jeg nesten si, så var jeg dødssliten etter treningsøkta, så hår og sminke ble litt såder… Når jeg i tillegg ble født uten det berømte fotogenet så ble det ikke helt optimalt, men Sharon som tok bildene gjorde en god jobb, og jeg er spent på de ferdigredigerte bildene.
Men nå er vannflaska nesten tom. Jeg skal komme meg i seng… I morgen er en ny dag med mer torsk og nye muligheter for overlevelse. Og en dag mindre igjen til Oslo GP…

Den som lever!!!

7 thoughts on “Survivor

  1. Så utrolig flink du er!! Og gratulerer med ny ismaskin! 😉 Jeg synes bildet ble kjempe fint! gleder meg til å se fler. Ønsker deg masse lykke til i konkurransen!! Ha en fin kveld!

  2. Tenkt jeg skulle huke tak i deg på Elixia i dag (evt i går), men jeg får ta det her istedet: MASSE lykke til på lørdag! Kjør på 🙂 Og så på søndag får du kose deg med «varme rundstykker med smør og brunost og et stooort glass appelsinjuice», om jeg husker deg riktig 😉 Det fortjener du Kristine!

  3. Hvor har du kjøpt bikiniene til konkuransen og hvor mye betalte du for de? Har lest at folk bruker så sykt mye penger på det og synes d er litt kipt å bruke flere tusen på dette :/

    • Jeg kjøpte de hos Sefa, og betalte ganske mange tusen til sammen ja… Bare den svarte koster 1700, og så varierer prisene på finalebikinier alt etter hvor mye steiner du har på de. Man kan jo sy selv også, så lenge man holder seg innenfor reglementet!

Legg igjen en kommentar

