Fotoshoot med Jon Klasbu

På vei fra Gardermoen i dag fikk jeg telefon med invitasjon til fotoshoot med Kaliber-gutta og fotograf Jon Klasbu. Han er utrolig dyktig, så jeg kunne ikke si nei til det! Tok en rask tur innom H&M og vips så var outfiten klar.

image

image

Etter shooten dro jeg rett på spraying, og nå sitter jeg i senga på hotellet og pimper vann. Kl 18 er det slutt på vannet, og fra kl 19 er det bare å kjøre på med karbs. Namnam:) I mellom der skal jeg ta meg en tur på registreringa, og resten av kvelden blir bare avslapping.

Jeg gleder meg utrolig mye til i morgen! Det er jo liksom GP som er den store konkurransen! Men jeg ser også fram til å bli ferdig, for nå er jeg faktisk veldig sliten… Selvfølgelig hadde det vært stas med en finaleplass i morgen, men jef har ingen forventninger etter som det er så mange utrolig flotte og rutinerte jenter med i klassen min. Jeg får bare gjøre mitt beste, og jeg tror formen i morgen faktisk blir den beste jeg har hatt! Og da er jeg fornøyd, uansett resultat:)

3 thoughts on “Fotoshoot med Jon Klasbu

  1. Tøøøøft, Kristine! Lykke til, du har vært så flink no, sååå lenge 🙂 Blitt inspirert til å ta noen grep selv, dog ikke så ekstremt da;) Snart er energien tilbake på plass og.. Håper dagen i dag svarer til forventningene 😀

Legg igjen en kommentar

