It’s about time…

…to get back on track. I går og i dag har jeg slappet av og kost meg og spist det hodet har hatt lyst på. I morgen er det nok på tide å spise det kroppen har lyst på… Jeg har nok doblet midjemålet fra i går morges, men det trekker seg vel litt sammen i løpet av natten:) Jeg ligger allerede i senga, og vet at jeg kommer til å sove veldig godt i natt!

Mange har lurt på hva jeg skal gjøre «etterpå». Det er vel nå det da? Nå skal jeg sove. Så skal jeg spise en pimpa havregrøt til frokost før jeg skal på jobb. Jeg skal riktignok ta meg noen dager treningsfri etter Håvards anbefaling, men hodet mitt er programert inn på høstens konkurranser så her er det bare å finne en fin balanse på kostholdet og få kroppen tilbake til normalen igjen så jeg kan komme i gang med ordentlig gode treningsøkter igjen.

Jeg har rukket å se litt på bildene på treningsforum fra i går, og jeg er fortsatt storfornøyd med egen innsats. Skal bli gøy å sammenligne disse bildene med de som forhåpentligvis tas i høst!

image

Men det får være alt for i dag… zzzz…:)

9 tanker på “It’s about time…

  1. Jeg er imponert! Bra innsats:)
    Lykke til med høstens mål!

    Håper du fortsetter å spre kosthold-og treningsmotivasjon. Jeg svelger det rått;)

  2. Hvordan ville du lagt opp et treningsprogram til en som vil trene styrke tre ganger i uken og kombinere dette med en kardio økt den fjerde dagen..

    Hvilken type kardio? Hvordan sette sammen treningsprogram? Øvelser, dager, underkropp/overkropp, helkroppsprogram eller ??

    • Det kommer selvfølgelig an på hva som er målet med treningen! Jeg har jo selv kjørt 3 dager i uka med helkropp og det har fungert bra for meg. Øvelser og antallet reps har variert mellom de ulike dagene. Angående kondisjonstreningen kommer selvfølgelig det også an på målet, men personlig ville jeg nok valgt å løpe ulike intervaller dersom jeg kun hadde en kondisjonsøkt til rådighet:)

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s