Opplading til en ny uke

Planen er klar! Ikke så store endringer fra den uka som har gått, bortsett fra at mandag og tirsdag bytter plass, og intervalløkta utgår til fordel for Tordenskioldløpet. Jeg løp for 2 år siden, og runden er egentlig veldig fin. Jeg betalte startkontigenten i dag, så da er det bare å hente startnummer og stille seg på startstreken tirsdag ettermiddag. Det blir gøy:)

På styrketreningsfronten er det økninger for hver eneste økt, og jeg tror jeg skal gå klar på alle økningene denne uka også. Jeg håper i alle fall det, for hvis ikke blir jeg fryktelig skuffa!

Jeg vet jo hva som fungerer best for meg for å få gode treningsøkter: bra mat og nok søvn! Så da er det vel bare å finne senga, sånn at batteriene er fulladet og jeg kan få den best tenkelige starten på uka:)

Legg igjen en kommentar

