GLED DEG!!!

Som dere kanskje har fått med dere, har jeg jobbet litt med produkter fra Proteinfabrikken i form av demo, ofte i forbindelse med kampanjer som kjøres.

Nå har jeg en deal på gang der, og det beste av alt er at den også kommer dere lesere til gode! Proteinfabrikken.no har et ganske bredt utvalg av ulike produkter, med ulike typer snacks, kakemikser og mye spennende man kan bake og lage mat med!

Blant annet:
  

Pizzabunn, krydderkake, grovbrød, sjokoladekake… Noe DU har lyst på kanskje?

Eller er det noe annet på sidene deres du kunne tenke deg å vinne? Eller er det noe der du vil at jeg skal teste ut i noen form for matlaging eller bakst? Sjekk utvalget på proteinfabrikken.no og LET ME KNOW!!!

Men… MEN! Dette krever selvfølgelig litt av dere også… Litt engasjement, litt blest, noen kreative forslag… Så spørsmålet er:

Er dere med???

(og jeg blir selvfølgelig syyykt skuffa om dere ikke er det…)

6 thoughts on “GLED DEG!!!

  1. I’m in 😀 og den sjokoladekaka har jeg sykt lyst til å prøve…nam nam nam. Har akkurat testet ut pannekakene og barene i denne serien. Det gav mersmak for å si det sånn. Utrolig enkle og gode pannekaker.

Legg igjen en kommentar

