Uke 20 allerede? WÆÆÆH!

Hjelpemegsomtidenflyrdagitt! Uke 20 liksom… Da er det ikke lenge til uke 26, som vil bety at halve 2012 er passert…

Mange går rundt å venter på at enkelte ting skal skje, og glemmer å ta vare på dagen i dag.  Det er et ordtak som sier at man skal passe på at man fyller dagene med liv, fremfor å fylle livet med dager… Det synes jeg er viktig å tenke på! Man skal ha det litt bra hver dag!

Dagens treningsøkt gjorde i alle fall min dag bra! Mange trivelige folk rundt, og så gikk da alt så lett:) For to uker siden var relativt lette vekter tunge, mens i dag er litt tyngre vekter relativt lette på samme øvelse. Hallo MOTIVASJON! I dag trente jeg knebøy på 80 kg, benkpress på 47,5 og chins med 2,5 kg i belte (+ min egen kroppsvekt som fortsatt er litt i overkant av hva jeg hadde sett for meg. Jaja.) Kjører 5 x 3 på alle de øvelsene, og legger på mer vekt for hver gang. Om jeg ikke klarer alle repetisjonene en økt, så kjører jeg bare samme vekt neste gang. Og så får vi se hvor langt jeg kommer… Forhåpentligvis lenger enn jeg kom i desember – hvis ikke tror jeg at jeg bare legger meg på sofaen og spiser is. Om jeg ikke husker feil tror jeg at jeg stoppa på 92,5 i knebøy og 52,5 i benken. Jeg har lyst til å teste max før jeg starter på diett igjen, og jeg SKAL ha økt fra mine tidligere maksløft.

Jeg har aldri tatt mer enn 100 kg i knebøy… Jeg har ikke prøvd heller, siden august i fjor…

Det er nesten sånn at jeg føler at jeg trener litt for lite til at det kan gi noe resultater, men jeg har lyst til å tyne det jeg klarer ut av det styrkeprogrammet jeg klarer nå, og så heller «pumpe» litt mer etterhvert når jeg starter på diett inn mot konkurransen igjen.

Ukens treningsplan ser sånn ut:
Jeg er litt spent på lørdagen, da blir det en formiddagsøkt på et av sentrene i Oslo etter en natt på tog. Det meste går vel med litt koffein innabords, så jeg satser på at både knebøyen og benkpressen går lekende lett da også. Jeg gleder meg til helgen, for da skal blir det en impulsiv reunion med de fleste fra klassen min på Befalsskolen. Overnattinga tar jeg hos verdens beste Anette, som jeg satser på at blir med meg på trening både lørdag og søndag.En treningspartner er GULL verdt!

Har du hatt en fin start på uka?

3 thoughts on “Uke 20 allerede? WÆÆÆH!

  1. Kred assa. Synes det er så kult at lille deg (ikke at du er så lita da, men mindre enn meg :p) tar så utrolig mye i knebøy. Det står det respekt av 🙂
    Jeg har hatt en knallfin mandag jeg. Bare snappet av hjemme på formiddagen, perset på nesten alle øvelsene på trening, og nå koser jeg meg med jordbær 🙂

  2. Det var ein fin og blid film! Awesome!
    Er det noko spesielt treningsprogram som du anbefalar og som ein kan få tak i viss ein har lyst å etter kvart løfta 100 kg sjølv?

Legg igjen en kommentar

