KONKURRANSE : vinn sukrin+

Sweets for my sweets!

Funksjonell mat sendte meg en pakke full av poser med nyheten sukrin+ i forrige uke.

Sukrin+

Sukrin+ er Sukrin som er smeltet sammen med Stevia. Dette gir et 100 % naturlig søtningsmiddel med 2 x søtheten til sukker. Sukrin+ kombiner sukker-konsistensen til Sukrin med Stevias søthet. Sukrin fjerner den bitre bismaken som kan kjennes i en del Stevia-produkter. Både Sukrin og Stevia er kalorifrie produkter, og Sukrin+ gir ikke noe utslag på blodsukkeret!

  • Dobbelt så søtt som sukker
  • 100%  naturlig
  • 0 kalorier
  • 0 karbohydrater
  • Påvirker ikke blodsukkeret (0 GI)
  • Konsistens som strøsukker

Dobbelt så søtt som sukker

Sukrin+ er dobbelt så søtt som sukker, og skal derfor brukes i halv mengde. Dette gjør at du kan erstatte alt sukker i de fleste bakverk med Sukrin+ og fortsatt beholde saftigheten og den gode smaken.

Helt naturlig

Både Stevia og Sukrin er 100% naturlige produkter. Stevia er en naturlig søt urt som har vært brukt som søtningsmiddel i Amerika og Asia i mange år. Etter grundig gjennomgang og testing ble Stevia godkjent for bruk i mat i EU desember 2011. Norske myndigheter vil også komme med en godkjenning i løpet av 2012. Funksjonell Mat har fått dispensasjon til å selge Sukrin+ inntil denne godkjenningen trer i kraft. Både utvinningen av søtstoffene, og sammensmeltingen foregår i naturlige prosesser, og det finnes ingen kunstige tilsentningsstoffer i Sukrin+

Stevia av beste kvalitet

Stevia som brukes i Sukrin+ har minst 97% konsentrasjon av Rebaudioside A. Rebaudioside A er det stevioglykosidet med renest søtsmak, og som ligger nærmest smaken av sukker. Ved å smelte Stevia inn i hver enkel Sukrinkrystall, får vi en god effekt ved at de to søtningsmidlene forsterker hverandres positive egenskaper. Sukrin+ gir en rund, ren sukkersmak, og er et naturlig og sunt alternativ alle steder du ellers ville bruke sukker.

Jeg gir bort 5 poser til 5 heldige vinnere!
Konkurransereglene er som følger:

  • Konkurransen går fra 21. mai – 3. juni
  • Du kan delta gjennom din egen blogg, eller via facebook
  • BLOGG: Kopier bildet under, og lim det inn i en egen post på bloggen din. Der må du linke til konkurransen. Skriv i kommentarfeltet under at du deltar, og lim inn link til det aktuelle blogginnlegget.
  • FACEBOOK: Post en link til dette blogginnlegget på veggen din. Posten må være offentlig, slik at alle kan se den. Skriv i kommentarfeltet under at du deltar, og lim inn link til facebookprofilen din.
  • I tillegg lurer jeg på hva DU vil bruke sukrin+ til hvis du vinner!

LYKKE TIL ♥

16 thoughts on “KONKURRANSE : vinn sukrin+

  1. Vil vere med, har delt på fb,brukte knappen her under,skal gå an å se d på fb profilen min*Janne Kari Viken* 🙂

  2. La ut på facebook nyss!

    Jeg vil bruke sukrin+ til alt annet jeg bruker sukrin til(bakverk, på vafler/pannekaker, i rørte bær etc), men det er jo spennende med noe nytt 😀

  3. jeg har aldri prøvd sukrin før, men har veldig lyst å prøve ut noen oppskrifter som du har. Der jeg vil bruke sukrin som en erstatter for sukker, har nylig fått påvist av lege at kroppen min ikke tåler sukker. Søker derfor «desperat» etter noe som kan erstatte det. Har hørt det smaker likt men er bedre for kroppen enn sukker, håper jeg kan få noe SØTT I POSTEN, da får jeg en sprett i kroppen og kjøkken glede rett fra ovnen+++
    http://www.facebook.com/kristinenordstadmoen#!/profile.php?id=560885329

  4. Jeg vil veldig gjerne delta! Link til FB: http://www.facebook.com/josefine.sandaker

    Jeg vil gjerne bruke Sukrin+ til å lage sunt bakverk (f.eks. brownie laget med bønner, sunn skumkake, grove sukkerfrie kanelsnurrer, speltpannekaker osv.), blandet med kanel på havregrøt og på epler, i iskaffe og i hjemmelaget is med lettyoghurt, frukt/bær og Fun light. Og forhåpentilg i masse annet godt. 🙂

  5. Delt på facebook: https://www.facebook.com/katrine.karlsen1

    Jeg vil bruke sukrin til å gjøre kaker og annet bakverk litt sunnere. Jeg elsker alt som er søtt, og har derfor byttet ut vanlig sukker med sukrin. Har hørt om Sukrin+ og er utrolig spent på det, og kunne gjerne tenkt meg å prøve! Bruker det i kaker, smoothies, vafler, proteinpannekaker, proteinruller, over havregrøten til frokost, protein-iskaffen min mm++ 🙂

  6. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Spretter inn om – Har delt innlegget og siden på min Faceboook side.
    ( \_/ ) Det ble lagt ut offentlig,så nå kan alle se det 🙂
    (=’.’=) Vist jeg vinner så vil jeg bruke Sukrin’et til å lage noen kaker.
    («)_(«) Nettopp flyttet inn i ny leilighet,å folk kommer på Kikke besøk
    flere ganger i uken. Å da blir det til at det er kaker og kaffe,det hadde vært
    greit og kunne laget Godsaker på en litt sunnere måte 😀
    Ellers ville jeg bruke den på frokost blandingen min om morgenen…
    Krysser fingrene og ønsker deg samtidig en kjempe fin God Helg 😀
    Varm hilsen fra Monica Karin – canim_monica@hotmail.com

  7. Hei på deg!

    Jeg har aldri brukt sukrin før, men ønsker å vinne det fordi jeg ønsker noe annet enn stevia,
    da jeg ikke er så glad i den smaken. Har brukt stevia i flere år nå, kjøper det på altshop.no
    Har hørt om sukrin, men trodde det var omtrent det samme som sukker, noe jeg har sluttet med for lengst. Det var bra at jeg fikk vite dette gjennom denne konkurransen.
    Deler med over 700 venner på FB.
    Har ikke blogg.

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Legg igjen en kommentar

