Ass to da graaas!

Jeg som ikke skulle trene knebøy i dag… Jeg gjorde ikke det heller, ikke egentlig. Startet rett på benkpressen, og 57,5 kg gikk opp hele 5×3 uten problemer. Veldig fornøyd! Pull-ups gikk sånn helt OK med tanke på at jeg har gått opp et par kilo fra sist uke (fett å starte på diett igjen) og i tillegg hang mer vekt i beltet… Skuldrene føler jeg at jeg får litt bedre kontakt med for hver gang de trenes, og i dag var ikke noe unntak. Det kan jo love godt:)

Men så er det en gang sånn da, at det er mye motivasjon i framgang… Så da bare «måtte» jeg en tur bort på knebøyen… Skulle bare kjøre en rep på 95 kg, siden det var den vekta jeg skulle trent på i dag. Men hvorfor nøye seg med 95, når man kan ta 100? Det har jeg jo tatt før, men denne gangen var jeg helt ned, og det føltes BRA! Selvfølgelig var det tungt, men jeg er god for mer… MYE mer:D Med tanke på at jeg er langt fra restituert akkurat nå, så håper jeg at jeg kan klare enda litt tyngre i løpet av nær framtid – som i før dietten setter en stopper. Denne gangen skal jeg unngå både ribbeinsbrudd, impinchment og andre småskader. Det ødela for mye bra trening i vår nemlig…

Jeg burde vel egentlig vært langt inne i drømmeland nå med tanke på morgendagens motbakkeløp. Gruer meg til å drasse denne kolossen av en kropp opp de trehundreognoe høydemetrene. Vet ikke hva jeg går til, og tenker at jeg lever lykkelig uvitende om hva som venter meg til det hele er overstått. Jeg skal en tur på jobb først, og rett etterpå bærer det til Oslo igjen. Litt travelt skal det liksom alltid være! Søndag er det kurs for høstens gruppetimenyhet i ELIXIA; RAW. Jeg har jo egentlig sagt at jeg ikke skulle ha noen gruppetimer, men så bare ble det sånn da… Tror det blir gøy:)

Aktiv helg, og det passer meg i grunnen fint! Det er jo ikke akkurat hverken vær eller temperatur til å late seg på en solseng uansett, så da jeg jo like gjerne gjøre en innsats som får meg i litt bedre form til den dagen slike latmannsaktiviteter blir et alternativ!

Legg igjen en kommentar

