Tung jente og tunge løft… Og treningsplan for denne uka:)

Juuuhuuu! Ferdig med lørdagens helvetesløp (seriøst!), og ingen verdens ting som krever spesifikk trening bortsett fra finsliping av muskulaturen. Ganske befriende egentlig… Litt mindre stress, litt mer søvn, litt lenger inn i dietten, så tenker jeg det begynner å skje ting her:) Jeg har kuttet kalorier fra sist uke fordi jeg føler at jeg ikke trengte alle sammen, og så er jeg jo utålmodig så det holder. Erfaringsmessig vet jeg at det fort kan ta noen uker før jeg responderer, så det er vel der den største utfordringen ligger i forhold til motivasjon. Men det er bare å flytte tankene til september og en lilla bikini som ligger fint innpakket og bare venter på å bli brukt igjen, og da er det plutselig ikke så vanskelig likevel! Vurderer sterkt å få skrevet ut noen bilder av meg selv på scenen, sånn at jeg kan se litt på dem innimellom for å hente litt ekstra inspirasjon…

Vi har jo allerede kommet til dag 2 denne uka, og det betyr at to av øktene allerede er gjennomført. Det var litt tungt med Corebar i går, men det gikk overraskende bra. Jeg merker bare at jeg blir myyye mer andpusten, men sånn er det når vekta går opp! Men sånn er det, jeg må ta konsekvensen av egen dumskap og forhåpentligvis ta lærdom av det til neste gang…

Men om kondisjonstrening er grusomt tungt, så er styrketrening fantastisk moro! Jeg har jo gått rundt og trodd at jeg sist mandag trente med 92,5 kg i knebøy. Jeg kjørte jo bare en liten rep på fredag, så da var det liksom klart for 95 i dag. Men jeg fikk klar beskjed om at jeg ikke hadde kommet helt dit… Men når hodet mitt var programmert på 95, ja da ble det 95. 4+4+3 repetisjoner helt ned kan jeg si meg fornøyd med, og det var så insaneinthebrain tungt! Militærpressen gikk bra med 40 kg i dag, så da er jeg klar for 42,5 på lørdag. Må bare presse ut litt til før jeg endrer program. Jeg driver å tenker litt på hvordan jeg skal legge opp programmet etter denne perioden, men jeg har langt fra kommet til enighet med meg selv. Må pusle litt mer:) Chinsen har jeg allerede endret på, og fra å kjøre med økende belastning i beltet har jeg nå startet med reps uten vekt. Tungt nok nå, men etter hvert som vekta forhåpentligvis går nedover så skal jeg nok klare å få kroppen opp enda flere ganger. Holder jeg meg skadefri framover, så tror jeg det kommer til å bli riktig så gøy etter hvert!

5 thoughts on “Tung jente og tunge løft… Og treningsplan for denne uka:)

  1. Fytti rakkern! Du løfter jo vilt om dagen!! Og jeg har full tro på at den lille søte bikinien din vil se utmerket på deg i september!! Stå på Kristine, du er råå!!!!!!!

  2. Lykke til med treningene denne uka! Har nesten samme programog vekter på knebøyen som deg nå, kjennes bra i beina idag for å si det sånn.. 🙂

Legg igjen en kommentar

