Et godt utgangspunkt!

I går kveld hadde jeg den første formsjekken etter vårens konkurranser. Ikke akkurat noen panserform å vise fram (men mindre man tenker på «panser» som noe som kan ta en støyt – for det kan jeg altså!), men jeg er i grunnen godt fornøyd med tilbakemeldingene.

«Du har et godt utgangspunkt til å starte på diett nå», sa Håvard. Jeg tolker det dit hen at jeg har god nok tid til å komme i form. Til og med i enda bedre form enn det jeg var i april… Og det kan jeg like! Som sagt startet jeg på diett sist uke, men fordi jeg ikke fant målingene fra før jeg startet er det vanskelig å si om det var noen endringer, da jeg stort sett ikke husker andre mål enn vekta og leggen. Vi ble enige om at jeg skal fortsette med det fremover og legge inn noen spise dager frem til juli, for da blir det alvor. Og jeg GLEDER meg! Håvard mente at jeg var i best form i Sandefjord, og at det å kutte vannet dagen i forveien (som jeg gjorde i Oslo) ikke fungerte spesielt bra for min del. Så ikke noe tidlig vannkutt på meg neste gang. Luksus!

Sandefjord til venstre, Oslo til høyre… Jeg vet da pokker jeg! Jeg har jo ikke peiling:) Men at de bildene der i det hele tatt er av meg… Det er som om det er lysår unna, og ikke bare halvannen måned! Godt å vite at om under 4 mnd er jeg der igjen, hihi:)

Ellers mente han at jeg hadde klart å fylle på litt på skuldrene, men jeg skal nok klare enda litt mer:) Nå tenker jeg å trene styrke 4 dager i uka, og det er jeg litt spent på. Har jo holdt meg til 3 dager i et år nå, og forandringer kan ofte gjøre underverker både på den ene og den andre måten. Å kjøre en splitt med flere øvelser per muskelgruppe blir jo også nytt nå, da jeg har kjørt helkropp i et halvt år. Det skal bli gøy å se hvordan kroppen responderer, og om det blir som jeg håper på! Programmet er ikke helt ferdigsnekra enda, men i morgen blir det uansett en god økt på rygg. Beina skal i alle fall få hvile seg, for de er ganske visne etter en DOBBEL gerilja cardio på mølla i går, og en Corebar-time nå i kveld. Den timen var så tung – da jeg våkna i dag tidlig lå jeg en halvtime lenger enn jeg hadde tenkt bare fordi jeg ikke orket tanken på å stå oppreist. Helt til jeg måtte stå opp for å gå på do… Det er et hardt liv!

Treningsuka ender forhåpentligvis opp sånn som dette:
 Det ryktes også at poseringstreninger er like om hjørnet. Det er veldig mange jenter som planlegger å stille for Kaliber i høst, så det kan bli morro! Ble jo liksom litt alene på slutten inn mot vårens konkurranser, da Silje som den eneste andre jenta fra Kaliber til daglig bor i Hammerfest. Åh, dette blir GØY!

3 thoughts on “Et godt utgangspunkt!

Legg igjen en kommentar

