Bygg rygg:)

Dette bildet er tatt i september i fjor, omtrent da jeg bestemte meg for å stille til våren. Det var skuldre og rygg jeg måtte jobbe med, og det var ikke mer som skulle til enn et par ekstra skulderøvelser for å gi synlige endringer etter bare to uker.

Det har jo skjedd litt siden den gang…

Jeg bytter mellom å være tilhenger og motstander av InBody-testen ca annenhver dag, men den forteller i alle fall at jeg har litt mer fett på kroppen nå *hrmf*, men også mer muskler *hurra*.

Og hvor har jeg vokst mest tror dere? Jooo da, det er på overkroppen!

Nå er ikke disse bildene helt rettferdige på grunn av veldig forskjellig lys og poseringsskills, men jeg er ganske sikker på at det er en aldri så liten forskjell. Jeg var 10 cm smalere rundt midja da jeg sto på scenen i Oslo enn det jeg er nå, så heg håperhåperhåper at ryggen ser større ut når fettet går vekk også!

I dag hadde jeg første økt på det nye programmet mitt, og det var rygg og skuldre som sto på agendaen. Pull-ups, nedtrekk, sittende roing, skulderpress med manualer, sidehev, facepull, mage og rotator cuff-øvelser. Det siste halve året har jeg startet med bein på så og si samtlige økter, så det skal bli gøy å se hva som skjer når det er litt mer energi til overkroppen fra starten av økta!

På vei hjem fra jobb kom jeg vel egentlig fram til at jeg er ganske så fornøyd med tilværelsen akkurat nå. Ikke noen spesiell grunn egentlig, men det er liksom ingenting som ikke er bra… Det er snart sommerferie, den lengste jeg har hatt på mange, mange år, jeg avslutter et kapittel i min yrkeskarriere og skal nyte hver eneste dag i «ingenmannsland» før jeg starter på et nytt fra august. Det er ikke så voldsomt som det høres ut som, men i april sa jeg opp lederstillingen min for å bare jobbe som Personlig Trener fra høsten av. Nå er det ikke bare-bare å være PT, men jeg gleder meg til å kunne fokusere enda mer på kundenes mål og fremgang, og ikke minst få muligheten til å jobbe med enda fler. Å jobbe som PT er utrolig givende, du får møtt så mange ulike mennesker med så vidt forskjellige utgangspunkt og mål, så man får utviklet seg selv på veldig mange områder. Kanskje vil du la meg bryne meg på deg? Bare ta kontakt med meg om du trenger hjelp:)

Jeg har faktisk planer om en runde rundt elva i morgen tidlig, før frokost og rusletur til jobb. Før jeg går hjem fra jobb tenkte jeg å ta en liten timinutt på romaskina med SFP-intervaller. Da er jeg liksom enda litt mer i gang med prosjekt Bodyfitness høsten 2012. Jeeeee:)

Fitnessbloggen skal forresten følge Kaliber-jentene denne høsten også! Du kan lese den første artikkelen her:)

2 thoughts on “Bygg rygg:)

  1. jeg er heftig imponert og har nå skrevet meg på stalkinglisten din, takk også for mange flotte oppskrifter, har prøvd mange, og så lenge de går hjem til kidza blir de liggende i kurranteoppskrifterboksen. Lykke til Kristine 😉

Legg igjen en kommentar

