Vinterhender, poseringstrening og traktordekk…

Hva skjer med Norge og Trondheim og midten av juni? Skal jeg virkelig være nødt til å gå med VOTTER??? Hendene mine har tørket ut og sprukket opp så jeg blør! Det er sånn jeg sliter med i januar når det er 15 minusgrader ute. Jeg blir litt trist inni meg… Jeg vil ha sommer! NÅ!!! Men på en måte synes jeg godt den kan vente litt med å komme, da behovet for å sprade rundt i bikini ikke er så fryktelig stort akkurat nå. Det er fredag, og nok en gang betyr det veie- og måledag. Til min store glede hadde jeg gått ned en del i vekt denne uka, og krympet litt i centimeter/millimeter både her og der – bortsett fra på magen. Så når midja og rumpa har gått inn, så ser det nå ut som jeg har et traktordekkbelte liggende rundt magen. Lite pent! Men, jeg er likevel fornøyd med fremgangen, og det er så godt å se at kroppen responderer på dietten. På alle måter… Jeg merker at det sinnssyke overskuddet jeg hadde på trening for et par uker siden er long gone, men jeg fikk da til en ganske ok økt på bryst og triceps i dag likevel. Trente på Kaliber for første gang på lenge, så nytt program og «nytt» sted er ikke de beste forutsetningene for en perfekt økt uansett.

Etter treningsøkta var det klart for sesongens første poseringstrening! Veldig gøy å se de andre jentene, og det er en bra gjeng som skal konkurrere nå i høst, både i BF, AF og bikini. Jeg har ikke akkurat trent mye poseringer den siste tiden, så lår og korsrygg fikk kjørt seg ganske greit… Det er Siw Hege Hansen og Paul Alexander Rusten som hjelper oss, og det skal jeg si dere er god hjelp å ha!

Siw-Hege med dommerblikket!

Litt apatisk på slutten av en lang arbeidsuke. Hvor er smilet?

Det var godt å kjenne at poseringene fortsatt sitter litt… Men det må igjen øves, øves, øves… Det blir nok mer pirking og plukking etter hvert som fettet på nytt forsvinner og kuttene kommer fram igjen. Enn så lenge får jeg smøre meg med tålmodighet, tenke at det kanskje er greit at det ikke er bikinitemp, og heller finne frem snowboardvottene…

One thought on “Vinterhender, poseringstrening og traktordekk…

  1. Hadde jeg hatt en slik kropp å vise frem på stranda, så hadde jeg jammen ikke klaget. :p
    Men jeg er enig i Trondheims-temperaturen!! Vil ha sommer nå!

    Men du, har de nettopp startet med konkurranse i Bikini i Norge? Og kan du forklare litt hva forskjellen mellom Bikini og Body Fitness er? Har Kaliber eneste team for Body Fitness i Trondheim? Ser ikke at noen andre senter er representert.

Legg igjen en kommentar

