To skritt fram og et tilbake..?

Been there! I går var det, som noen av dere kanskje så, 100 dager igjen til Norway Open! Sist det var 100 dager igjen (eller, jeg trodde i alle fall det – jeg endte jo opp med å debutere to uker tidligere…), skrev jeg dette innlegget.

Det var ikke så lenge etter jul, og i jula fylte jeg opp det som var mulig å fylle opp! Det samme gjorde jeg nå i mai… Sist uke hadde jeg grei framgang, i dag hadde jeg gått litt tilbake igjen. Ikke de helt store endringene på to uker med andre ord, men det var akkurat sånn det var etter jul også. Derfor stresser jeg ikke med formen helt enda. En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg føler meg vanvittig mye bedre! Jeg tror jeg holder en del vann, for på vei hjem etter jobb og trening i dag hovna hendene mine opp noe helt sinnssykt. Det var også så vidt jeg fikk på meg skoene på poseringstreninga nå i kveld, så kanskje har det litt å si for vekt og målinger også? Håvard kunne ikke se så veldig stor forskjell heller, men som sagt vet vi jo at jeg er litt «rar», så da er det bare å fortsette i samme sporet fremover.

Poseringstreninga var litt tung i dag, men det var uansett greit å få en ny gjennomkjøring så tett innpå forrige trening. Denne uka har jeg egentlig vært ganske stressa, jeg har vært mye på jobb og følt at hele verden har hengt over hodet på meg. Fra å ha trent styrke 3 dager i uka i et år nå, har jeg denne uka kjørt 4 dager etter hverandre. På tirsdag trente jeg bein, på onsdag ble det en god økt på rygg og skuldre, i går ble det en noe stressa, men likevel helt grei økt på bryst og triceps, og i dag ble det rygg og skuldre igjen, med innslag av bakside lår og biceps. Det har faktisk gått ganske bra, og det er da fortsatt litt trykk selv om jeg har vært på diett i snart 3 uker. Jeg har prøvd å plassere maten mest mulig optimalt i forhold til treningsøktene, og passer på at jeg har igjen en del på kvelden. Det er da maten smaker best, og jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å legge meg sulten…

Kanskje burde jeg spist mer før jeg dro til Kaliber, men det var så digg å kunne lage seg et godt varmmåltid etter at jeg kom hjem, da mesteparten av maten har blitt inntatt på jobb de siste dagene.

Fylt paprika
– paprika
– karbonadedeig
– rødløk
– cottage cheese
– egg
– salt, pepper, paprika, karri, cayennepepper

Stek karbonadedeigen med krydder. Visp egget, og rør det sammen med CC. Rør inn hakket løk og kjøtt, før du evt krydrer litt mer og har røra over i en paprika. Du kan enten skjære av enden, eller dele den i to som jeg har gjort her. Putt den inn i ovnen, la den stå til eggeblandinga er stiv og paprikaen myk.

Litt av grunnen til at jeg var så lenge på jobb i går var dette…
Maiken støpte negler til meg i går, ganske så fint å ha en negldesigner som kollega:) Så om ikke kroppen er så fin til den der fotoshooten på tirsdag, så er i alle fall neglene fine!

I morgen skal jeg på TRX-kurs, og det gleder jeg meg til. Jeg har bare godt av litt påtvungen alternativ trening, og så er det jo som alltid gøy å lære seg noe nytt – spesielt når det er noe man kan anvende i egen trening og med PT-kunder. Med andre ord – det er vel best å komme seg i seng snart!

Hva skal du bruke helgen til?

2 thoughts on “To skritt fram og et tilbake..?

  1. Sånn er det vel av og til.. går opp og ned med den fremgangen, men så lenge man ser det over lengre tid så ser man at det stort sett går riktig vei 🙂

    Kos deg på kurs 🙂

    Og btw, neglene var helt nydelige!!! 😀

Legg igjen en kommentar

