Movietime

Teknologien er samarbeidsvillig, og her har dere resultatet fra lørdagens økt.

Trekke ned – presse opp – trekke bak – presse fram – trekke opp – presse ned. Dekker det meste av overkroppen, enkelt og greit. Jeg kjørte øvelsene i supersett.

Jeg har også samlet alle videoene jeg har laget i forbindelse med bloggen på en egen side. Du finner den under Workout Videos i menyen på toppen av siden.

Ønsker dere en fin dag og en enda finere uke! Jeg skal så smått gjøre meg klar for trening. Jeg er fortsatt veldig støl i leggene etter trappeløpingen på fredag, men jeg tror nok jeg skal klare å trene litt bein uansett:)

Hvilke treningsplaner har DU for dagen/uka?

6 thoughts on “Movietime

Legg igjen en kommentar

