Fyldig…

Nå lyser det ikke akkurat fitnessfrøken av denne jenta lenger. Det som burde fylles opp er fylt opp og vel så det (?), og det føles BRA! Det er ikke helt meg å være en tynn liten flis (som jeg selv føler sceneformen er) – nei, da er jeg heller litt rund i kantene, sterk og energisk!

Men jeg har litt igjen før jeg er sterk igjen… Spesielt beina synes jeg fortsatt det er tungt og trene, men det blir litt bedre for hver gang. Jeg får god kontakt, og det føles bra!

Jeg hadde jo tenkt å trene det styrkeprogrammet jeg brukte i november/desember og i mai/juni, men nå er jeg ikke helt sikker lenger… Jeg har litt lyst til bare å fortsette og trene på feelingen, bare med litt mer struktur enn det det har vært fram til nå. Derfor har jeg gjort en investering i dag: Jeg har kjøpt meg ny treningsdagbok! (les: rosa notatblokk…) Sterk skal jeg nok klare å bli uansett! Men nå er det sånn at noen uker blir det kanskje 2 styrkeøkter, mens andre uker blir det 4. Da blir det bare kaos å skulle følge et program, så da er det bedre å tilpasse det litt etterhvert – synes jeg.

Nå har jeg hatt to treningsfrie dager. I går var nøye planlagt siden det var jubileumsfest for Trondheim Torg på lørdag, og i dag ble det bare sånn da jeg hadde litt søvn å ta igjen… Så nå er jeg on track – og klar for en ny økt igjen i morgen! På lørdag ble det en liten runde på knebøy, samt noen supersett på overkropp og armer. Filmet litt, og skal redigere en film når jeg får tid! Lenge siden sist nå…

Ellers har hele helgen vært mye god mat… Det har blitt ikke mindre enn to 3-retters middager ute, men jeg klarte å lage middagen selv i går:) Hjemmelaget lasagne var absolutt ikke feil! Ikke noe hokus-pokus med den. Relativt sunn variant med cottage cheese i den hvite sausen, og en liten pose med revet parmesan var alt som ble brukt av ost.

kjøttsaus – hvitsaus – lasagneplater – ost

Og siden jeg hadde så fint besøk denne søndagskvelden, så ble det en ny variant over kakemixen! Den ble veldig saftig og god:) Noen som vil ha oppskriften???

Da skal jeg snart finne senga, og lade batteriene til en lang dag på ELIXIA i morgen. Godt at det blir litt tid til egentrening innimellom slagene. Avslutter med en gruppetime… Det er jo så lenge siden jeg har hatt time nå at jeg bare håper at jeg husker hvordan man gjør det!

Men først så må jeg bare vise dere hva jeg fikk av mamman min i går! Jeg måtte jo spørre om det var fordi hun syntes at jeg hadde blitt like tjukk som en gris… Men den var beregnet på jenter som spiser maten sin. Sånn at jeg skulle være helt sikker på at jeg fikk med meg alt… Som om det har vært et problem liksom..? Men den var fin, da:) Fikk brukt den på kakerøra – for kakerøre kan man virkelig ikke la gå til spille!

Husk spørsmålsrunden!

 

4 thoughts on “Fyldig…

Legg igjen en kommentar

