Get Shellacked!

I dag har jeg fått pyntet litt på neglene mine igjen, og det føles jammen bra! I helgen pilla jeg av det som var igjen av konkurranseneglene. Jeg har jo filt ned tippene underveis, men nå var de begynt å løsne litt i kantene, og i mangel på aceton var det bare å røske i vei, og kamuflere med litt neglelakk… Ikke sånn kjempepent skue når den lakken ble tatt av i dag!

Jeg startet dagen hos Charlotte som driver Drømmehagen Hudpleie i Trondheim sentrum. Der fikk jeg lagt shellac, som er en hybridlakk. Den legges som en vanlig neglelakk, men herdes deretter med lys sånn at den blir helt hard. Du kan velge dekor i alle regnbuens farger, få satt på steiner, lagt på folie og påmalt mønster. Jeg gikk for sort bunn med sølvfarget folie med snøkrystallmønster – og så fikk jeg bling på ringfingrene:)



Her slipper du flassing og riper som oppstår på vanlig neglelakk. I den tiden som kommer nå er det jo gjerne litt ekstra festligheter med påfølgende pynting og jålerier, så da kan det jo være greit å få gjort en sånn behandling? Du finner garantert en farge som matcher festanstrekket!

Du får 20% rabbatt på behandlingen dersom du bestiller time denne uken!

Du kan bestille time selv ved å trykke HER!

GET SHELLACED!

 

Legg igjen en kommentar

