Some SummerLites in the WinterNights

FINALLY! Etter å ha tenkt «konkurransehår» i et år, og klippet og farget deretter, var det endelig tid for meg og mitt hår igjen. Jeg lot Tina på Headmasters på Olavskvartalet gjøre jobben, og sååå fornøyd jeg er!

Her ser dere utgangspunktet – og det var hundre ganger verre enn hva bildet viser. Der ser jo fargen faktisk ganske fresh ut, men i virkeligheten var det ca 2 cm ettervekst. Og ettervekst i brunt/blondt hår som er farget rødt? Det blir grønn. Lite pent!

Headmasters har lansert en sin egen fargemeny denne høsten. En farge er liksom ikke en farge lenger, det er mer fargeuttrykket det handler om. Å farge med en farge blir som å trene bicepscurl og tro at du får fine armer. Skal armene se fine ut må du trene skuldre og triceps også. Skal håret bli fint må du stripe litt også, og klippe det fint etterpå:)

Jeg fikk looken som heter Summer Lites. Fine highlights som ligger litt ned i håret, og som skaper et veldig fint spill. Siden håret mitt var ihjelpigmentert med rødt på forhånd, ble det kjempefine kobbernyanser i stripene. Utrolig kult! Fra å føle meg som en skikkelig dass på håret, gikk jeg ut av salongen og følte meg som en milliooon (på håret i alle fall)!

Fikk også noen stylingtips og -triks av superstylisten – nå gjenstår det bare å se om jeg får det til selv:)

Hvis du vil at Tina skal fikse håret ditt til jul bør du forresten bestille time nå, da damen er ganske populær og listene hennes begynner å fylles opp!

One thought on “Some SummerLites in the WinterNights

Legg igjen en kommentar

