London Calling!

…for me! I morgen på denne tiden er jeg i London. Jeg har aldri vært der før, annet enn i photoshop! Jeg har pakket litt, men ikke mer enn at jeg blir tvunget til å shoppe – og da ting jeg vet at jeg faktisk kommer til å bruke:) Jeg er ikke noen storshopper, i tillegg er jeg en ufattelig dårlig turist. Derfor er det fint å dra på besøk til ei venninne som har bodd der i mange år og som vet hva som er verdt å få med seg, så slipper jeg å kaste bort tid på masse tull…

Jeg skal innrømme at det første som havnet i kofferten var en løpetights… Siden jeg faktisk skal bo litt utenfor London (og får sett litt annet enn turisme), var dette noe jeg ble bedt om å pakke siden det visstnok skal være fine løpestier rett ved huset. Og så tenkte jeg kanskje jeg skulle få trent på et eller annet morsomt gym i London mens jeg er der… NOEN FORSLAG?

Jeg var faktisk på trening kl 6 i dag også. Det ble 5 x 4min intervalldrag med 1 min pause i mellom. Avsluttet med litt mage – der er det stort forbedringspotensiale! Jeg kommer nok ikke til å se om arbeidet gir avkastning før jeg nærmer meg sceneform igjen. En gang i framtiden..:)

Frokost smaker ekstra godt etter en god kondisjonsøkt på morgenen. I dag lagde jeg et tynt brød av speltmel, fiberfin, mager kesam, litt salt, NYCO fruktsalt og bakepulver. Hvorfor det ikke hevet vet jeg ikke, men det gikk an å dele i to, og da var jeg happy! Godt smakte det også, så da var liksom alt greit:) Kokt egg, tomat, agurk, avocado og majones fikk bli toppingen i dag. Jeg hadde tenkt det som en sandwich…

    
…men jeg ombestemte meg, og lagde to skiver i stedet:)
Nå skal jeg straks lage proteinpannekaker til lunsj, før jeg skal på jobb. I matboksen i dag er det en salat med tacokrydret tunfisk, tomater, agurk, avocado, vårløk, mango, chili og hvitløk. Jeg tror den kommer til å smake godt:)

Ha en fin dag – og husk: LONDON-TIPS MOTTAS MED STOR TAKK!

 

 

7 thoughts on “London Calling!

  1. æ trent på virgin active når æ bodd i london (finnes både i sentrum og rundt) du kan sjekk ut dem:) stort pluss, dem hadd håndklær t all som trent så man slapp å ha me sjøl;)

Legg igjen en kommentar

