Earlybird – again!

Noen ganger så overrasker jeg meg selv. Veldig. Å sette vekkeklokka på kl 05.00, for å GÅ 3 km sånn at jeg er klar til å løpe intervaller kl 6? Egentlig så gjør ikke jeg sånne ting. Jeg åpnet senteret en gang i uka i 3, 5 år til og med i sommer, men klarte aldri å venne meg til at klokka ringte så tidlig. I tillegg lo jeg vel litt og ristet på hodet av alle de som trente før frokost og jobb og soloppgang og i det hele tatt…

image

Og så gjør jeg det selv… Ikke bare en, men flere ganger. Så mange ganger at jeg mistenker at det er noe jeg kommer til å fortsette med… Støl etter knebøy på tirsdag og rumenske markløft i går, ble det 3 drag på 4 minutter, 1 drag på 3, og et siste hvor jeg prøvde meg på makspulsen. Ikke en optimal måte å teste den på, men nå har jeg tenkt så lenge på det at jeg bare måtte! Litt mage til slutt, deretter en kjapp dusj og jeg var klar for første PT-kunde.

image
Godt fornøyd og god frokost : proteinpannekaker fra Proteinfabrikken og hjemmelaget proteinrøre med snickerssmak!

Styrkeøkta i går ble myyye bedre enn den på tirsdag. I tillegg til markløft trente jeg nedtrekk, enarms roing i kabel, facepull, triceps extention med stang og triceps extention med tau over hodet.

Jeg er kjempestøl fra nakken og ned til knærne, men det føles i grunnen veldig bra:) Jeg gleder meg til økta i morgen, da skal jeg i alle fall være uthvilt siden jeg har fri og kan sove lenge. I alle fall lenger enn til klokka 5:) Da blir det bryst og skuldre, og kanskje litt biceps. Jeg har fått noen skuldertips (fler mottas med takk), så i morgen skal jeg prøve å knuse litt! Skulle jeg bli veldig støl til lørdag blir det skyhøye heler på jobb så jeg ikke må løfte armene så høyt!

Nå er jeg på MAC og har akkurat spist lunsjen min. Karbonadedeig stekt med garam masala krydder, og rapiddsalat, agurk, paprika, rødløk, mais, ananas og parmesan. Har fått litt salatdilla igjen:)
image

Nå skal jeg snart komme meg inn i butikken igjen. Det er kundekveld på Trondheim Torg i dag så jeg jobber til kl 23. Men det gjør jo ingenting, for i morgen har jeg friii! Tror jeg skal lage litt advent hjemme… For det er jo første desember på lørdag! Og det betyr jo JULEKALENDER! Jeg gleder meg:)

Legg igjen en kommentar

