1. søndag i advent og vinner av kalenderluke 1!

Hei alle sammen:) Nå er endelig første søndag i advent her, og tid for å henge opp adventsstjerne og julegardiner. Det er så koselig:) 1. desember er historie, og det betyr jo at det er på tide og trekke en vinner av første kalenderluke! Jeg trekker vinnere blant dem som har lagt inn kommentar på den aktuelle dagen, og i går var det 35 stykker som «kvalifiserte» seg til trekningen. For å gjøre det så rettferdig som mulig bruker jeg et program som gir meg et tilfeldig tall mellom de to tallene jeg selv angir. Ta en titt her så skjønner du hva jeg mener. Denne gangen var det kommentar nummer 23 lagt inn kl 15:51 som ble den heldige vinner, og det var…

vinner luke1

Send meg fullt navn og adresse på mail; kristine.nordstad.moen@gmail.com, så sørger jeg for at premien blir sendt til deg!

Jeg kjenner at jeg liker denne kalenderen, for det er så koselig med alle de «ekstra» kommentarene. Legg gjerne igjen en liten hilsen i tillegg til vinnerønske – bloggmotivasjon til tusen skal jeg si dere! Konkurransen om dagens premie er allerede godt i gang. Jeg synes den appelsinsjokoladen er kjempegod! Sist brukte jeg den da jeg laget bursdagskake. Det minner meg om at halve kaken ligger i fryseren… Kanskje jeg skal feire første søndag i advent med et lite kakestykke til kvelds?

IMG_20121201_194704Jeg er litt usikker på om jeg skal se på julegrantenninga i ettermiddag, for det er så innmari kaldt ute. Det blir nok en liten søndagstur nå snart, og en lett treningsøkt litt senere i stedet. I går var vi nemlig ute en tur, etter å ha feiret både det ene og det andre med litt hjemmelaget sushi. Det er aldri feil! Men nå får det være nok festligheter før jul. Det blir mye jobbing framover, men det er jo så koselig nå før jul! Litt ekstra glitter og stas, masse røde leppestifter, julegaver og en boks med pepperkaker bak disken!

Men selv om det er mye jobbing, så satser jeg på at jeg får trent litt innimellom slagene, og hovedmålet er å ikke ha noen tilbakegang. Fredag fikk jeg til en god økt på bryst, biceps og skuldre. Ble ikke spesielt støl denne gangen heller, så den skuldertreningen må forskes på! I går ble det treningsfri. Jeg kunne selvfølgelig stått opp monstertidlig og løpt en tur ute i kulden, men det var liksom ikke verdt det denne gangen. Og så gjør det jo ikke så mye med et lite avbrekk innimellom heller. Det er bare så uvant!

Ønsker dere en riktig god 1. søndag i advent! ♥ Hva skal du gjøre i dag?

3 thoughts on “1. søndag i advent og vinner av kalenderluke 1!

  1. den sushien så fantastisk god ut =)

    jeg har vært ute og reist, og så har jeg vært ute og spist middag sammen med gjengen fra jobb. en herlig avslutning på en flott uke 😉

Legg igjen en kommentar

