Vinner av kalenderluke 3 og 40×45/15

YES – you heard me! Jeg våknet kl 5, fikk i meg litt koffein og litt kosttilskudd, kledde på meg godt med klær og la i vei til ELIXIA i kulden. Det var «bare» 9 minus, så det var jo ingen sak… Sånn sett greit at soverommet holder 4,5 grad, da blir liksom ikke overgangen så stor…

Jeg er litt på og av når det kommer til trening med musikk. Nå er jeg «på», og det er B-lista på P3 som går på min Spotify om dagen. Når jeg løper med musikk, hører jeg hverken min egen pust eller hvor lett/tungt jeg løper. Akkurat det der er veldig psykisk, så i dag la jeg til 15 drag i tillegg til de 25 planlagte. Jeg kunne fint tatt noen til, men jeg skulle jo tross alt gå hjem igjen også:) Godt fornøyd med dagens innsats! Nå venter 8 timer på jobb, og matpakkene er klare.

sandwich sik

En sandwich laget av brødmiks, fylt med peppersik som jeg kjøpte på Rema her om dagen (som peppermakrell, men mye magrere), spinat, sylteagurker, egg og cottagecheese.

tunfisk

 

Tunfisken holder stand, den. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten… Har du alltid bokser med tunfisk i skapet, så har du alltid mat! Salat med ruccola, spinat, tomat og vårløk. Tunfisk blandet med min favorittmix; karri, grov sennep, litt salt og pepper, eddik og sukrin+. Egg og kapers på toppen!

 

vinner luke3

Som dere kanskje har sett så slippes kalenderlukene hver morgen kl 7. Vinneren for luke 3 er trukket og ble som dere ser Hanna. Send en mail med fullt navn og adresse til kristine.nordstad.moen@gmail.com, så sørger jeg for at pakken blir sendt til deg!

Konkurransen om dagens premie er allerede i gang, og har du ikke allerede sett luken så finner du den her! Verdt å vinne – smaker veldig godt, spesielt på nybakte scones!

mac roam-antique

Jeg skal pakke meg inn igjen og etterhvert komme meg i retning av jobben. I dag er det tirsdag og vi sminker oss etter det som er min favorittrend, nemlig Roam-Antique. Tirsdag har jo vært ELIXIA-dag frem til nå, så litt ekstra gøy å gå på jobb på MAC i dag;)

Og forresten… Mandlene jeg lagde i går hadde stivnet i dag! Namnamnam… 🙂

One thought on “Vinner av kalenderluke 3 og 40×45/15

Legg igjen en kommentar

