MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 5

05 - sukrinmelis

SukrinMelis er Sukrin i finmalt form, og løser seg lettere opp enn vanlig Sukrin. Den er velegnet til bruk som dekorasjon, i ostekaker, smoothies, glasurer, smørkrem og baking.

Hva er vel bedre enn litt sukrinmelis nås om det nærmer seg jul og du skal lage marsipan og pynte pepperkaker? Kjempefint produkt som alltid finnes i kjøkkenskapet mitt:) Genial å blande sammen med litt magerkesam og philadelphia light for en sunnere versjon av ostekrem!

Har du lyst på SukrinMelis? Du trenger bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg at du har lyst på det! Hver dag frem til og med 24. desember kan du vinne et nytt produkt fra funksjonell mat her på bloggen, og du kan delta så mange ganger du vil.

30 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 5

  1. Selvfølgelig har jeg lyst på sukrinmelis! 😀 Det er så genialt, bruker det i mange av måltidene mine i løpet av dagen!

  2. Kunne veldig gjerne tenkt meg en pose med sukrin-mmmmmelis!! 🙂 Har ikke hatt det i skapet på en stund og savner det 😉

  3. Sukrinmelis passer jo perfekt, da jeg akkurat har kjøpt kakemix og tenkte å bake gulerotkake 🙂 Sukrinmelis + philadeliphia (og litt vanilje) = nam nam nam 😉

  4. Jeg vil gjerne vinne .. eller jeg vil vinne for min lillesøster som endelig har begynt å innføre en sunnere livsstil!! Hun hat gått fra å trene ingenting til å trene styrke og intervaller 4-6 dager i uken.. jeg vil gjerne introdusere henne for slike sunne produkter nå 🙂

Legg igjen en kommentar

