Leopardnegler og vinner av kalenderluke 5

481687_10152326431120585_1899447500_nI dag startet jeg dagen på St. Olavs Hospital med et glass juice og ganske mange kjeks:) Jeg var nemlig på blodbanken for å gi en liten dose av meg selv nå før jul, og det er veldig lenge siden sist så jeg var litt spent på hvordan det kom til å gå. Jeg har nemlig besvimt en gang før, men med litt sukker i blodet går det ganske fint!

Jeg dro rett fra sykehuset til ELIXIA Teglgården og Axis. Tonje har tatt inn Shellac, så jeg fikk lagt en ny runde med det i dag. Det føles ganske bra, fordi nå som det er så kaldt så ser ikke hendene mine ut! I tillegg til at det er veldig lite pent gjør det veldig vondt, for huden sprekker opp i små «papercuts» overalt og den alkoholen vi har på hendene hele dagen på jobb gjør ikke akkurat saken bedre. (Så i dag har jeg kjøpt hydrokortison – og jeg driter i om det ikke er bra. Det blir neppe noe værre!)

IMG_0575Det var litt vanskelig å få frem på bilde, men jeg har fått mørkelilla negler med svart tipp og leopardmønster. Hihi:) Gøy med noe som er litt annerledes, og så tar det jo  oppmerksomheten bort fra resten av styggedomen. Buhuuu:(

Og så var det det mest spennende av alt i hele dag – nemlig vinneren av luke nummer 5:
vinner luke5Send meg fullt navn og adresse på mail; kristine.nordstad.moen@gmail.com.

Det er enda noen timer igjen av 6. desember, og dagens luke finner du her. En ny luke venter kl 7 i morgen tidlig!

På grunn av blodgivingen har det altså ikke blitt noen trening på meg i dag, men jeg skal prøve meg på en intervalløkt i morgen tidlig, etter en PT-kunde. Jeg har fri i helgen og skal bruke den godt på styrketreningsfronten, for de siste ukene før jul blir packed med andre ting – og jeg skal jo helst sove litt innimellom også…

2 thoughts on “Leopardnegler og vinner av kalenderluke 5

Legg igjen en kommentar

