MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 6

06 - nøttesjokolade

En deilig melkesjokolade med nøtter – 85 g. Uten tilsatt sukker, søtet med Tagatose.
Inneholder 32% kakao.

Jeg synes denne sjokoladen eeer sååå goood! Jeg er i utgangspunktet alltid litt skeptisk til sukkerfri sjokolade, men de som er søtet med tagatose slipper glatt gjennom nåløyet hos meg. Kan helt sikkert brukes i baking også – men akkurat denne typen spiser jeg aller helst bare som den er!

Har du lyst på Nøttesjokolade? Du trenger bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg at du har lyst på det! Hver dag frem til og med 24. desember kan du vinne et nytt produkt fra funksjonell mat her på bloggen, og du kan delta så mange ganger du vil.

32 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 6

  1. Har ikke smakt sjokolade som er søtet med tagatese enda! Kanskje på tide? Jeg vil gjerne ha 🙂

    Ha en finfin dag videre denne 6.desember! En dag igjen til helg 🙂

  2. Den sjokoladen smakte jeg her om dagen og syntes den var veeeldig god! Så alltid lyst på mer 😉 Ellers har du en kjempebra blogg! Hentet mye tips fra den, men nå som du er litt innenfor sminke, du ville ikke skrevet litt om hva en må tenke på konkurransesminke? Du var så fin på scenen når jeg så deg i Oslo så det kunne være noen tips der for andre kanskje 🙂

    • Tusen takk, det var koselig at du syntes det! Nå ble jeg glad:) Hvis du kan vente til etter jul, så skal jeg se om jeg kan få til et skikkelig innlegg med «hele pakka». Men det tar litt tid, og den tiden har jeg ikke akkurat nå:/

  3. Åh, denne har jeg veldig lyst på. Sjokolade med nøtter er såå godt:)
    Har vært på nippet til å bestille tidligere, etter inspirasjon fra bloggen din. Har ikke kommet så langt enda…:)

  4. elsker sjokolade og nøtter! enda bedre i kombinasjon! 😀
    Har ikke smakt tagatosesjokoladene enda, men har hørt de er god! satser på å vinne da hihi

Legg igjen en kommentar

