MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 8

08 - sjokoladekake

Bakemiks for sunn sjokoladekake/muffins.
Nå kan du enkelt lage en sunnere variant av sjokoladekake. Denne kaken smaker nydelig, og inneholder 40% færre kalorier og 75% færre karbohydrater enn vanlige kakemikser på markedet. I tillegg har den høyt innhold av kostfiber og protein. Du kan også lage muffins av kakemiksen.
Kakemiksen gir ca 900 gram ferdig kake, og inneholder Sukrin, mandelmel og FiberFin.

Om du ikke har lyst på denne, så skjønner jeg ingenting… Nok et genialt produkt, og den er faktisk kjempegod! Slipp fantasien løs, og tilsett det du måtte ønske av frukt, nøtter og bær. Mitt beste tips er å marinere en pose skogsbær med chili, kanel og søtning, og tilsette den sammen med en plate hakket mørk sjokolade. Og så litt is ved siden av da, selvfølgelig:)

Har du lyst på Sunnere Sjokoladekake? Du trenger bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg at du har lyst på det! Hver dag frem til og med 24. desember kan du vinne et nytt produkt fra funksjonell mat her på bloggen, og du kan delta så mange ganger du vil.

52 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 8

  1. Vet ikke om det går annt å ikke ha lyst på den der 😉
    Jeg har ihvertfall veldig lyst på den, den ser veeeldig god ut!:)

  2. Jeg har hatt lyst på denne lenge! Så greit å ha et sunt alternativ når man ikke har så godt tid til å finne på noe selv 🙂 Ha en fin dag!

  3. Denne er så god! Mitt beste tips er å lage den som små muffins, og gjerne tilsette litt hakket mørk sjokolade. Så kan man fryse de (få?) som ikke blir spist med en gang, også har man lett tilgjengelig sunn kos senere, som går kjemperaskt å tine.

  4. JAA! endelig!! denne har jeg ventet på 🙂 hehehe
    har sååååå lyst på denne, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått fingen ut og kjøpt en enda for den ser jo så fantastisk ut 😀
    Satser for at jeg vinner da ! hehhe
    god helg til deg ❤

  5. Haaaaar så lyst på den! De produktenen der er geniale! Planlegger å snike inn en litt sunnere variant av kake på kakebordet til julaften ;)) Ha en kjempefin helg! Jeg har endelig friuke 😀

    • Heldig du da:) Du må kose deg masse! Pleier å være mye sunt hjemme hos oss i julen, da både far og lillebror er litt over gjennomsnittet opptatt av kosthold. Lillebror er sponset med produkter fra funksjonellmat, så til og med kremen til multene første juledag er laget med sukrin, hehe:)

  6. Tjoho:) Hvis du ser litt ekstra godt etter, så står det jo navnet mitt på den her;) SJOKOLADEKAKE, best i hele verden!!! (rett etter kinder maxi, da..)

    Klæm Stine

Legg igjen en kommentar

