Førjulskos og vinner av luke 8

IMG_0612Ååå, for en fin søndag dette har vært – og fortsatt er. Nå sitter jeg og venter på pepperkakene som står i ovnen, samtidig som Mor steker vafler. Vi har, sammen med Far og Sondre, spist en utsøkt middag og dessert, som jeg skal vie et helt eget innlegg. Litt sunnere julemiddag, for de som måtte være interessert i det;) Det ble i alle fall godt mottatt, for all maten ble spist opp, og gjestene skrapte dessertskålene!

IMG_20121209_110311Jeg sov til jeg våknet av meg selv, spiste frokost og dro til ELIXIA for en økt på beinpress. I dag ble det beinpress, knestående lårcurl, glute kickback i smith’en, nordic hamstrings og litt forskjellige mageøvelser. Bra trøkk, og jeg er fornøyd:) Dro rett på kino og så Reisen til Julestjernen. Fint å ha sett den, men jeg ble ikke så veldig imponert… Litt julestemning ga den uansett, så det var jo koselig:)

Men så var det det spennende da, det som alle sammen venter på!

vinner luke8Send en mail til kristine.nordstad.moen@gmail.com med navnet og adressen din:)

Kommer tilbake med resultatet av pepperkakebaksten, og julemiddagen! Kos dere resten av søndagskvelden. Her venter gløgg, nystekte pepperkaker og vafler:)

Legg igjen en kommentar

