Fresh start på dagen, og vinner av luke 9!

20121210090155998God morgen alle sammen! Håper du har hatt en fin start på dagen:) Jeg har allerede vært en tur på ELIXIA og løpt intervaller. Fordelen med og gå de 3 km for å komme seg dit gjør at jeg ikke trenger så veldig lang oppvarming. Det holdt med 6 minutter, og så var jeg i gang med første drag. I dag løp jeg 4-minuttere med 1 minutt pause i mellom, og jeg kjørte like greit 6 stykker når jeg først var i gang. Jeg tror kanskje ikke at alle oksygentransportørene har kommet tilbake etter blodgivingen på torsdag (jeg håper i alle fall ikke det), men det føltes bra! Fin start på uka:) Jeg var litt trøtt da jeg våkna, men jeg vet så alt for godt at det bare varer i noen sekunder etter at jeg har kommet meg opp i vertikal stilling. Nå er det så utrolig fint ute, bittelitt kaldt kanskje, men så utrolig god luft! Med litt lett snøfall så er det skikkelig førjulsstemning og jeg blir så glad! Veldig godt å komme seg ut litt også, når resten av dagen skal tilbringes på jobb.

20121210_082435 20121210_084654

Jeg har akkurat spist frokost, og jeg tok restene av kjøttet fra i går (de to skivene som var igjen!), og varmet opp i panna samtidig som jeg stekte sjampinjonger og egg. Svinekjøtt er svinekjøtt, så det blir jo litt som egg og bacon. Bare litt mer fornuftig!

Nå skal jeg steke opp litt kylling så jeg har til resten av uka. Jeg putter den i salat og tar med på jobb, så om den stekes i dag eller samme dag som den spises blir liksom hipp som happ. Det blir ikke mange middager hjemme denne uka, kanskje på lørdag? Jobb-jobb-jobb! Da slipper jeg å bruke masse tid på matlaging, og klarer forhåpentligvis å klemme inn de treningsøktene jeg håper på å få til. Er liksom i så fint driv om dagen, så da er det så vanskelig å la være!

Her kommer vinneren av gårsdagens premie:
vinner luke9

…som la inn kommentar kl 11:40. Send meg en mail med fullt navn og adresse til kristine.nordstad.moen@gmail.com, så er premien på vei til deg før du vet ordet av det!

I dag kan du vinne blåbærsyltetøy, og du deltar ved å legge igjen kommentar på dette innlegget.

Hva er dine planer for denne uka? Har du tatt juleferie fra treningen allerede, eller klarer du å klemme inn noen økter mellom alt stresset?

Ønsker dere en fantastisk fin uke! Husk å nyte denne fine tiden når du kan;)

2 thoughts on “Fresh start på dagen, og vinner av luke 9!

Legg igjen en kommentar

