Vinner av luke 10!

Titter bare raskt innom for å komme med dagens viktigste kunngjøring, nemlig vinneren av gårsdagens kalenderluke! Jeg skal straks på jobb på MAC, før jeg skal rett til ELIXIA for å ha min siste gruppetime på en stund… Jeg skal ikke ha noen gruppetimer på vårens treningsmeny, men håper at jeg får til å være litt vikar innimellom. I dag skal jeg ha Cardio X-mas, en time jeg lagde før jul for 3 år siden tror jeg, og som jeg har hatt før jul hvert år siden da. Koselig:) Jeg avslutter dagen med en PT-time, og det blir den nest siste… Rart!

Men så var det vinneren,da…
vinner luke10Send en mail med navn og adresse til kristine.nordstad.moen@gmail.com, så er syltetøy på vei i posten til deg før du vet ordet av det!

I dag kan du vinne mandelmel i kalenderen. Nok et fint marsipanprodukt! Kan også bruke det til å bake litt sunnere pepperkaker. Jeg har prøvd denne oppskriften, og de ble gode. Vet at jeg har lovet et innlegg med julemiddagen jeg lagde på søndag, og det kommer, forhåpentligvis allerede i kveld.

Ha en fin tirsdag!!

4 thoughts on “Vinner av luke 10!

  1. Oi, du har prøvd disse pepperkakene? Hvordan ble de målt mot ordinære pepperkaker? Prøvde nemlig en sunnere variant i fjor, og de ble kastet… Jeg vil VELDIG gjerne bake sunnere så lenge smaken ikke forringes for mye…da er det heller verdt å ta seg en ekstra treningsøkt mot den ekstra energibelastningen det blir med skikkelige søtsaker 😉
    Men altså- konsistens og smak? 🙂

    • De ble bedre jo fler jeg spiste:) Jeg synes deigen smakte veldig likt som den originale, men jeg synes ofte det «forsvinner» litt smak når jeg baker med mandelmel… Men de ble spist opp for å si det sånn, og det var ikke bare jeg som forsynte meg! Så jeg tror nok det blir minst en runde til med disse;)

Legg igjen en kommentar

