Vinner av luke 14

 

 

God morgen! Titter bare raskt innom denne lørdagsmorgenen for å røpe vinneren av gårsdagens luke hvor du kunne vinne melkesjokolade!vinner luke14Send meg adressen din på mail, kristine.nordstad.moen@gmail.com, så sørger jeg for at sjokoladen snart er på vei i posten til deg:)

I dag kan du vinne brødmiksen, en av mine favorittprodukter! Du deltar her.

Nå skal jeg bare finne en kjole og noen smykker, og komme meg ut døra for jobb. Håper at mitt nykrøllede hår ikke faller sammen på veien… Jeg elsker lørdager og lookdays! Jeg tror det kan bli travelt i dag, men siden vi er fler på jobb så går det veldig bra. Siste lange arbeidsdag i dag, jeg tror den er over med et lite *knips*. Vi har søndagsåpent nå, så jeg skal jobbe noen timer i morgen også. I kveld blir det bare superchill med julefilm og sofakos. Ah! Gleder meg, etter å faktisk ha jobbet kveld hele denne uka. Godt man er ung, hehe:)

Ønsker dere alle sammen en fin dag! Husk å nyte, og ikke bare stresse:)

 

Legg igjen en kommentar

