Vinner av luke 15 – og jeg er sååå klar for julemodus!

God 3. søndag i advent!

Jeg føler meg relativt uthvilt etter å ha fått sovet ut. Jeg har aldri vært den som har sovet lenge utover dagen, så om jeg våkner etter kl 9 er det nesten en sensasjon i seg selv. I dag var kl 09:06 da jeg fant det for godt å komme ut av dvalen, så en sensasjonell dag in life of Kristine med andre ord…

I går jobbet jeg hele dagen, og det var noen slitne ben som trasket hjemover i vinterkvelden. Ikke akkurat Nike og pavi-gulv… Det kjennes både under bena og i ryggen. Trening har aldri vært viktigere – just sayin’! Men det er moro da, dagene går så fort! Masse folk, men vi er jo fler på jobb også så belastningen blir jo ikke så veldig mye større på hver enkelt. Jeg var bare hjemom for en rask dusj før jeg dro til Kristine. Der ventet rakfisk (men det har dere kanskje sett på instagram?) og en stor og god stol å sitte/ligge i, litt lørdagssnacks og The Holiday. Perfekt! Det var veldig godt å legge seg da jeg kom hjem igjen, og jeg har sovet veldig godt:) Maratonjobbingen er ferdig, så nå er jeg klar for masse julekos i et par uker. Det går fort, og januar og prosjekt F er like om hjørnet. Et par som har sagt de vil være med… Er det flere??
20121216_094838Dagen i dag startet med en omelett og eggnog latte. Jeg har funnet ut at en eggeplomme, en god ss sukrin gold og 5-6 dråper romessens er perfekt til eggedosisen. Så tilsetter jeg kaffepulver, og lar vispen gå mens jeg tilsetter oppvarmet melk. Da blir det veldig mye deilig skum på toppen. Namnam:)

Jeg gjorde også et impulsivt bakeforsøk nå nettopp, men jeg burde nok valgt en annen strategi. Jeg manglet nemlig en tydeligvis ganske vesentlig ingrediens, så jeg måtte forsøke med en erstatning. Resultatet ble ikke helt som det skulle i følge oppskriften, selv om smaken antakelig var like god! Jeg burde nok heller slumpet litt og bare lagd noe annet, men men. Nå skal jeg heller lage meg litt pannekaker til lunsj før jeg drar på jobb. De vet jeg jo er gode! Proteinfabrikken har gratis frakt i hele desember, og mange gode tilbud som du finner her. Bestiller du i dag er du garantert å få pakken før jul!

Etter jobb skal jeg på Kaliber, både for trening og ikke minst for å være med på uttak av vårens konkurransejenter! Det blir gøy:) Ønsker dere en fortsatt fin søndag folkens. Avslører til slutt vinneren… En vinner som har vunnet før denne gangen også, og som jeg vet blir glad! (For hun blir litt skuffa de gangene hun ikke vinner, og det får jeg høre. Vi bor jo sammen!)
vinner luke15

7 thoughts on “Vinner av luke 15 – og jeg er sååå klar for julemodus!

  1. Tjoho, Grattis til Torunn:-)
    Jeg vil være med i trekning av nr 16, dagene går jo i hundre, så jeg rekker jo ikke å være innom her hver dag…

    Klæm Stine

  2. Åh, den eggnog saken så/hørtes god ut.. må prøves 🙂
    Blir veldig spennende å følge med på F-prosjektet ditt! Har planer om å gå på scenen igjen i mars/april, så jeg jobber da mot det. Men gøy å følge deg og de andre underveis 🙂
    Ha en fin søndag 🙂

Legg igjen en kommentar

