Kaffekos, gutteko…r og vinner av luke 16

God kveld:)

1 uke igjen til julaften, og bare 2 uker igjen av året 2012. 2 uker hvor venner og familie har aller høyeste prioritet. Dette året har gått så sinnssykt fort, samtidig som det har vært et av de mest innholdsrike i hele mitt liv. Et veldig fint år å se tilbake på:)

Etter jobb i går dro jeg opp til Kaliber for å ta en titt på de håpefulle jentene som ønsker å stille i BF og bikini til våren. Det blir gøy å følge med på utviklingen deres fremover mot vårens konkurranser, spesielt de jentene jeg skal coache selv. Det tok litt tid, men jeg rakk likevel å trene bittelitt før jeg måtte ta bussen hjem igjen. Det ble i hovedsak knebøy som ble prioritert – og det tror jeg var helt greit, for jeg kjenner det både i lårene og i rumpa. Det
IMG_20121217_082348var noen uker siden sist jeg kjørte bøy nå, men styrken i bena har jo kommet seg siden da så det går jo fremover, og det er godt. Jeg hadde en vag tanke om å løpe ute i dag tidlig siden det ikke er så kaldt lenger, men den tanken slo jeg raskt fra meg. Jeg lot det heller bli en stille og rolig morgen, så jeg slapp å stresse noe i det hele tatt. Tok en pepperkakekaffe på Dromedar med en kollega før jobb i dag, og det var en utrolig hyggelig start på dagen. Hadde liksom planer om å rekke en sånn kaffekopp før jul: CHECK!!!

Etter jobb dro jeg rett på Kyoto for litt sushi med go’jentene + en stk kjæreste, før vi dro til Nidarosdomen for å høre guttekoret synge julen inn. Jeg måtte felle noen tårer et par ganger; selvfølgelig til O’Helga Natt, men også Det lyser i stille grender fikk fram en liten tåre. Den konserten er så fin, og får virkelig fram julestemninga.

Så nå er det bare litt jobbing, litt trening og veldig mye pleasure resten av året. Litt blogging skal jeg nok få til, men det eneste som virkelig blir prioritert her er kalenderen og vinnere av den:) Håper dere har litt forståelse for det, da dette ikke akkurat er noe jeg tjener penger på…

Men som sagt – julekalender er vikig, og vinneren av gårsdagens luke kommer her:
vinner luke16Send mail med fullt navn og adresse til kristine.nordstad.moen@gmail.com, så sørger jeg for at pakke kommer i posten til deg:)

Som sagt er det bare en uke igjen til julaften – og julaften er jo litt ekstra, også i kalenderen.

I morgen venter en styrkeøkt på overkroppen, jeg tror det blir bare rygg og triceps. Og kanskje litt skuldre. Noe må jo skje med de etterhvert også… Satt og så litt på de formbildene jeg la ut gjennom den første dietten *mimre-mimre*. Må bare dele et av de igjen… Er det der meg..? Jeg gleder meg til januar jeg, og til å begynne å jobbe litt med egen form igjen. Ikke for konkurranse, men for min egen del…
aug-nov-mar bakFår liksom ikke noe lyst til å konkurrere igjen… WÆÆÆ!!! Men jeg er uansett for «feit» nå til at det ville blitt noen særlig trivelig diett denne våren – men likevel… *sukk* Får vel bare legge meg og drømme om det i stedet!

One thought on “Kaffekos, gutteko…r og vinner av luke 16

Legg igjen en kommentar

