MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 18

18 - sukrin

Sukrin er den eneste naturlige sukkererstatningen som har null kalorier. Sukrin inneholder ingen karbohydrater som tas opp av kroppen, og er perfekt for de som går på lavkarbodiett. Med Sukrin kan alle nyte søtt i hverdagen med god samvittighet. Studier viser at Sukrin ikke påvirker blodsukker- eller insulinnivået i kroppen. Ved å kombinere Sukrin med FiberFin og mandelmel kan du oppnå enda lavere blodsukkerbelastning på maten du spiser.  Sukrin kan ha en gunstig effekt ved ADHD og candidadiett. Sukrin er et 100 % naturlig produkt uten tilsetningstoffer, basert på sukkeralkoholet Erythritol. Erythritol finnes naturlig i blant annet pærer, meloner og sopp. Sukrin blir framstilt ved en naturlig gjæringsprosess (fermentering), hvor man bruker druesukker som råstoff. Dette er samme metode som brukes for å lage blant annet vin og yoghurt. I etterkant av denne gjæringen blir produktet renset, oppvarmet og filtrert, slik at det ikke er noe spor av gjær igjen. Det er derfor helt trygt å bruke Sukrin, også dersom du ikke tåler gjær/sopp, eller har Candida-intoleranse. 

Tipper det er mange som vil ha denne:) Jeg har hatt den fast i kjøkkenskapet i flere år, og det er nesten så jeg har lyst til å si at jeg ikke kan leve uten! Jeg vet at jeg kan det, men livet blir innmari mye triveligere med tilgang på denne posen:) Det har selvfølgelig ikke alle egenskapene til vanlig sukker, men hvem har sagt at det alltid er nødvendig? LOVE IT!

Har du lyst på Sukrin? Du trenger bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg at du har lyst på det! Hver dag frem til og med 24. desember kan du vinne et nytt produkt fra funksjonell mat her på bloggen, og du kan delta så mange ganger du vil.

28 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 18

  1. åh som jeg vil vinne i dag! hadde ikke gjort noe med litt ekstra sukrin i skapet nå som julebaksten fra min side (prøver å lage litt sunnere versjon av julekaker og bakst osv.) så hadde ikke gjort noe med en full pose i kjøleskapet!

  2. Jeg vil gjerne delta i konkurransen for å gjøre julebaksten og muffinsene mine litt sunnere, samtidig som jeg viser familien min at sunnere bakst ikke betyr dårligere smak av den grunn 🙂 Åsså får jeg jo testet den ut selv for første gang 🙂

  3. Jaaaaa har lyst på sukrin! Redder hverdagen min for å kutte ned på sukker og er et lyst på pannekakene og havregrøten så melder meg på 😀

  4. Jeg er straks tom, så trenger påfyll. Siste rest gikk til sjokoladekuler, og jeg har ikk sagt til mannen at det er sukrin jeg har brukt. Han er skeptisk, men syns kulene ble veldig gode. Dropper å fortelle hva jeg har brukt 😉
    Jatakk!

Legg igjen en kommentar

