Dagen før dagen før dagen før dagen…

Da vet man at det snart er julaften! Jeg har en million ting som er ugjort, men de tingene har jeg heller ikke tenkt å gjøre! Bare noen få, som å vaske gulvet, for eksempel… Jeg har knapt nok pyntet, men hvorfor skal jeg det, når jeg knapt nok kommer til å være hjemme?

Nei, som jeg har sagt før, disse dagene skal jeg bare kose meg! Jeg var ute og jogga i dag tidlig, og det var kjempegodt. Å stå på jobb i høye hæler i mange timer veldig mange dager på rad er ikke akkurat balsam for føttene, så da er det godt å løpe på litt luftputer, bare for å få litt annen stimulus under fotsålen. Jeg tror nemlig det er bedre enn å legge seg på sofaen:)

Nå skal jeg på jobb, og i dag har vi julelunsj. Etter jobb skal jeg møte jentene hos Marianne og spise kveldsmat og bytte julegaver. Tror det blir fantastisk koselig! (Men jeg vet jo at det blir det, for det er det jo alltid det når jeg er sammen med dem.. 🙂 )

Vinneren av luke 20 ble…
vinner malSend meg mail med fullt navn og adresse; kristine.nordstad.moen@gmail.com, så kommer pakke til deg etterhvert.

Ønsker alle dere fine lesere en riktig fin fredag. NYYYT!

Legg igjen en kommentar

