MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 21

21- mørk sjokolade

85 g mørk sjokolade med 50% kakao. Uten tilsatt sukker, søtet med Tagatose. Kun 11,1 g karbohydrater per sjokolade

Denne liker jeg! Den er ganske god alene, men når den ligger i skapet prøver jeg å la den få ligge i fred så jeg kan bruke den i bakst… Jeg puttet den blandt annet i havrenøttene og fudgen jeg lagde nå til jul. Jeg skal gledelig innrømme at jeg spiste opp det som ble til overs!

Har du lyst på mørk sjokolade? Du trenger bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg at du har lyst på det! Hver dag frem til og med 24. desember kan du vinne et nytt produkt fra funksjonell mat her på bloggen, og du kan delta så mange ganger du vil.

16 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 21

  1. Hat lyst til å smake ! 😀 Håper du får en super helg og juletid, kose deg masse etter det året du har hatt, er kjempeimponert :))

Legg igjen en kommentar

