MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 22

22 - bringebærsyltetøy

Bringebær- og jordbærsyltetøy uten tilsatt sukker. Smak og konsistens er akkurat som vanlig fullsukret syltetøy, men med 70% færre kalorier. Inneholder kun 5 g netto karbohydrater per 100 g syltetøy, og er derfor velegnet ved lavkarbo og for diabetikere.
Et glass inneholder 210 g, og er uten konserveringsmiddel.

Jeg er hverken diabetiker eller lavkarboslave, men jeg liker dette veeeldig godt likevel! Smaker akkurat som vanlig syltetøy, perfekt på vafler, brødskiva, sammen med cottagecheese, eller i syltetøykjeks som jeg håååper at jeg rekker å lage i løpet av helgen!

Har du lyst på bringebærsyltetøy? Du trenger bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg at du har lyst på det! Hver dag frem til og med 24. desember kan du vinne et nytt produkt fra funksjonell mat her på bloggen, og du kan delta så mange ganger du vil.

13 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 22

Legg igjen en kommentar

