MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 24

 

NB! Luken er åpen til og med 2. juledag (26. desember).
24 - surprise

En større pakke krever litt ekstra innsats, så i dag ønsker jeg meg en ordentlig julehilsen i kommentarfeltet:) Men det er da også alt du trenger og gjøre for å være med i trekningen!

Jeg sa det i går, men jeg sier det igjen i dag også jeg… GOD JUL! Ikke sikkert det blir så mye blogging de neste dagene, men jeg kommer helt sikkert til å instagramme litt. Om du ikke følger meg via mobilen, kan du se alle bildene mine ved å trykke på ikonet til høyre på hovedsiden av bloggen.

Ønsker deg en fin julaften sammen med de du er aller mest glad i. Kos deg med familie, god mat og drikke, pakker og julekaker. Det er det du gjør i året mellom nyttår og jul som teller, og ikke den lille uka mellom jul og nyttår;)

STOR OG VARM JULEKLEM FRA MEG!

26 thoughts on “MissMowmow’s JULEKALENDER – Luke 24

  1. Kjære Kristine!
    Ønsker deg en fantastisk fin jul, håper du får slappet skikkelig av og koser deg ihjel.
    Jeg har deltatt hver eneste dag i julekalenderen din uten hell, men gir det en siste sjanse idag og håper jeg er heldig.
    Her har snøen kommet iløpet av natten, noe som gir muligheter for å gjennomføre den tradisjonelle skituren på julaften, før grøten.

    Jeg er en fattig fysiostudent i Danmark, så en pakke fra funksjonell mat hadde passet ypperlig 😉
    Nå er det tid for å benke seg foran tven! 🙂

    Stor juleklem fra Maria

  2. Ønsker deg en fantastisk jul med masse god mat, familie og vennekos og alt det andre en bra jul skal inneholde! Her blir det mest jobbing, men satser på littegrann kos mellom nattevaktene 😉
    Har fulgt bloggen din hele dette året og håper du fortsetter å oppdatere like mye fremover også i det kommende året! Riktig god jul til deg og dine! 🙂

  3. Det er ikke pakker og mat som er best. Det er ikke gløggen som varmer mest. Men en ting man ikke kan ta i: Tanken på dem man er glad i. Ha en fin Jul!.

    Glem ikke å nyte juletiden.
    Det er et helt år til neste gang
    Juleklem ❤

  4. Ønsker deg en fin jul, Kristine! Med god mat, sjokolade og alt annet KOS du måtte foretrekke 🙂

    Takk for at vi har fått lov til å følge deg gjennom et spennende 2012. Gleder meg til å se hva du har i vente i 2013 😉

    Her i heimen har julefreden senket seg, og vi sitter spente og venter på tre nøtter til Askepott. Ha en koselig dag sammen med familie og venner!

    Juleklem fra meg

  5. Ønsker deg en riktig god jul Kristine! Håper du får senket skuldrene, kost deg med venner og kjære, og masse god mat! Det skal i hvert fall jeg, før vi starter på konkurranseoppkjøring med team Kaliber i januar! 🙂
    Det har vært veldig kjekt å følge bloggen din i 2012, håper du fortsetter like bra i 2013..! 🙂

  6. Jeg ønsker deg en super jule- og nyttårsfeiring. Endelig kan roen senke seg.

    Håper 2013 blir like bra, om ikke bedre enn det har vært i 2012 🙂

    God jul!

  7. Jeg ønsker deg en goooood jul med familien, og håper du koser deg MASSE! Julen er til for avslapping, kos og ikke minst familietid. Det er en tid hvor alle kan være sammen og spre glede rundt om!
    Jeg elsker julen selv veldig mye, og liker å bruke ekstra mye tid på å gi gaver familien kommer til å like i tillegg til å bake kaker(selv om ingen liker dem). Derfor har jeg prøvd på litt sunne ting, men som ikke alltid blir med hell, og nå er alt nesten tomt også.. Derfor hadde denne pakken virkelig gjort meg UPERGLAD 😀

    Riktig god jul Kristine 😀
    Gjør ikke noe at du ikke blogger, det er lov til å ta seg litt fri innimellom også 🙂

  8. GOD JUL til deg også! Håper du får en like fin julefeiring, som du ønsker oss andre. Det er deilig å kjenne at juleroen har senket seg i huset, og at familien er samlet under et tak. Enda herligere blir det når lukten av julemiddagen kommer sovende om ikke alt for lenge. Stor og varm juleklem til deg også 🙂

  9. Kjære Kristine.
    Ønsker deg en riktig god jul og håper at du får mange fine gaver og masse god mat! Gleder meg masse til å lese bloggen din enda ett år! Du er en stor innsperasjon! Håper julen bin blir akkuratt slik du ønsker at den skal bli!
    Kos deg masse masse masse og har det kjempe fint!

    Store julehilsner fra Mariann E.V

  10. Hittil i år har du gitt meg mye treningsmotivasjon- og informasjon, påminnelser om å spise fisk og mange smil. Tror jeg har vært inne her så og si hver dag. Gleder meg til fortsettelsen. Ja, for du blir å fortsette med bloggingen?
    God jul, frøken Nordstad 😀

  11. ‘Ønsket er gammelt men ennå så ekte.
    En riktig god jul jeg ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem, og håper den finner frem’
    Ha en riktig god jul, ta vare på både deg selv og dine 🙂

  12. Guuuud, så deilig det smaker,
    Er det mulig med sunne pepperkaker?
    Bakt med stevia og mandelmel
    Ja dette var kaker med sjel
    Jaggu kvalifiserer det til fullverdig julekakebaker.

    God jul Kristine! 🙂

  13. Ønsker deg en koselig jul sammen med dine kjære! Nyt stunden ilag og kos deg med det du måtte ønske 🙂 Vil samtidig takke for en super adventskalender, jeg har vært en ivrig deltager. Mandelmelet har blitt til nydelige marsipankuler, og sjokoladepålegget er snart oppspist!

    Juleklem

  14. Ett jul rim till dig:

    När glimrande stjärnor lyser upp fönster överallt;
    Och utomhus är allt skimrande vitt och iskallt;
    När huset fylls med härliga tomtar, stora och små;
    Och julskinkans smakliga doft kan man inte motstå.
    När eldens varma skuggor dansar till en underbar julig sång;
    Då vet man att julen är på gång.

    Super härligt underbara lysande glädjande fina fantastiska julhälsningar till dig!

  15. Ønsker deg og dine en riktig god og fredfylt jul. Spis MASSE julemat, pakk opp, pakk ned, spill, spis mer, klem, syng og dans rundt juletreet! Feir denne nydelige tiden med nære og kjære, kos deg max, sunn fra nyåret igjen (ihvertfall her). GOD JUL

  16. God jul Kristine! 🙂 Fin måte å skaffe godjul-meldinger dette her. 🙂 Jeg har deltatt mye i kalenderen din, men ikke hell til nå. Det hadde vært veldig gøy å vinne i dag, men absolutt ingen forventninger her. 😉 bare et ørlite håp – uansett så har julen min på østlandet vært bra med familien, det er jo tross alt det som er viktig. 🙂 Savner deg på elixia, men sier heller: vi sees! 😉 Ps! Heldig som får trene, elixia er ikke i ski, og 1 kolli er ikke såå mye.. 😉

    Kos deg masse videre! Og et godt nyttår om jeg ikke ser deg i styrkesalen, eller i cardio 😉
    Mange juleklemmer til deg. 🙂

  17. Vil bare ønske deg en riktig god jul! Håper du hadde en fantastisk dag i går og at resten av julen blir like fin! Det er lov å kose seg litt ekstra i disse tider 🙂

  18. Riktig god jul, søta!! 😀 Siste sjanse nå, så må jo nesten prøve lykken igjen, en siste gang 😉 Høres ut som du har hatt ei koselig og aktiv(!) julefeiring så langt- spreke jenta! 🙂 Kos deg masse resten av uka, nyt siste del av 2012 til det fulle!! 😀 Klem 🙂

  19. God jul Kristinemor! Nå er julen i gang for fullt, og gud så godt! Julen er desidert favorittårstiden min, og grunnen er at det alltid er så utrolig mye å gjøre før selve ferien kommer. Studier, jobb, trening, julegavehandel, baking, vasking og masse mer. Så når julekvelden endelig kommer, er det så herlig å senke skuldrene, skru ned tempoet, nyte god mat og samværet med familien, og bare feire jul etter kjente og kjære tradisjoner:)
    Håper du koser deg like mye som meg , og trener og spiser super god mat!
    Riktig god jul og et godt nytt år:)

  20. Hei snupp! Prøver en siste sjanse på å vinne på kalenderen din her. Veldig mange fine premier du har gitt ut:-)
    Ha en fortsatt fin jul og gleder meg veeldig til torsdag!! SMASK ❤

  21. Tjoho, ekstra-bonus-sjanse det her, trodde kalenderen var ferdig jeg.. 🙂 Men da er jeg med en gang til!!!! Fortsatt Goood Jul:-)

  22. God jul kjære søster 🙂 på tampen at jeg deltar her, men gåper du trekker meg i den siste kalenderluken 🙂 alle gode ting er tre 🙂

Legg igjen en kommentar

