Burn baby, BURN!

Det er januar, og selv om jeg ikke har noen spesielle nyttårsforsetter, så har jeg jo selvfølgelig noen mål. Å ha noe å jobbe mot har for meg nesten blitt selve meningen med livet… Noen samler på frimerker, noen leser bøker, noen strikker – jeg trener. Og lager mat… Og spiser…

Jeg har satt meg masse små (vel…) styrkemål som jeg jobber for å nå, jeg har blitt utfordret på en viss tid på 10 km løping, og har sånn sett mer enn nok å jobbe med.

Men det store målet, det er likevel scenen igjen til høsten. Jeg var i en hard kamp med meg selv før jul om jeg kanskje bare skulle kjøre på mot våren, men som om det var en refleks passet jeg på å kose meg såpass mye i julen at det ville bli alt for hardt å komme tidsnok i form. Kanskje neste vår, om den neste oppkjøringen går som jeg ønsker. Jeg har ikke startet enda nei, men jeg vet hvor jeg vil være 1. mai. Det er det utgangspunktet jeg vil ha når jeg virkelig starter på diett, som jeg ser for meg kan være 1. juli. Det handler om forbrenning. Det hjelper ikke bare å trene, det meste skjer ved hjelp av kostholdet. For å få en ekstra kickstart nå etter julen, tyr jeg til litt ekstra hjelp, nemlig rapid burn. Jeg har brukt det litt tidligere, men jeg har vært litt forsiktig på den tøffeste delen av dietten. Man skal ikke spøke med koffein, nemlig!

Rapid Burn™ er den nyeste generasjonen innen energitilskudd som kan hjelpe deg med å frigjør store mengder energi og bidrar til en mer effektiv aktivitet. I tillegg kan Rapid Burn™ føre til dempet appetitt for søtsaker som kan være en kjærkommen hjelp under utfordrende dietter.

Med en rekke naturlige stimmulerende komponenter i tillegg til ingredienser som kan virke stabiliserende på blodsukkeret er Rapid Burn™ et balansert og effektivt kosttilskudd som vil gi deg den ekstra lille dytten i ditt trenings- og kostholdsregime.

Rapid Burn™ er sammensatt av standardiserte planteekstrakter fra blant annet gambogefrukt, spansk pepper og grønn te.

 

Men det er ikke selve slankeeffekten ved dette produktet jeg verdsetter mest. Det er den energien det gir, og som har gitt meg mange ekstra energirike treningsøkter både på mølla og i styrkesalen. Kjempefin før morgenøkter i alle fall, etter en natts faste og kanskje bare et eller ingen måltider innabords. Alle reagerer individuelt, men jeg unngår dette produktet de dagene jeg trener sent. Jeg har problemer med å sove hvis jeg tar de for sent på dagen, og da synes jeg ikke det er verdt det. Søvn og god restitusjon er også veldig viktig for fremgangen, vet dere!

Du får kjøpt 3 for 2 hos proteinfabrikken! Og det beste av alt? GRATIS FRAKT!!!

Burn baby, BURN!!!

Legg igjen en kommentar

