Pust inn…

…pust ut!

Først må jeg bare takke for utelukkende positive tilbakemeldinger på mitt forrige innlegg. Det å skrive noe som andre skal lese har alltid hjulpet meg veldig. Jeg har skrevet veldig mange brev som aldri har blitt sendt, men de har tvunget meg til å sette tankene i system. Jeg hadde sommerfugler i magen da jeg trykket «publiser», men følte virkelig at jeg kunne puste ut etterpå. Det blir så mye lettere å se seg selv utenfra, men det er ikke nødvendigvis bare enkelt det heller… Problemene kommer liksom litt tydeligere fram, og siden jeg er veldig opptatt av å være ærlig ovenfor meg selv så er det noen sannheter som er tyngre å svelge enn andre. Men når det er sagt, så lyver jeg ikke når jeg sier at jeg har det bra. Det er bare et stort potensiale for å ha det enda bedre! Og det ansvaret ligger ingen andre steder enn hos meg selv…

De fire dagene på Dombås forrige uke var veldig bra. Det var lange kursdager, men jeg fikk trent to styrkeøkter på overkropp, jogget en tur ute og løpt intervaller. Jeg hadde fri i helgen, og fikk gjennomført en alt for god økt på beina (jeg er så sinnssykt støl! 1000 utfall non-stop merket jeg knapt…) på lørdag, og pyramideintervaller i går. I dag dro jeg på ELIXIA etter jobb og trente rygg og triceps. Elsker det «programmet» jeg trener nå. Effektivt og intensivt – perfekt for travle frøkner:)

Middag/kveldsmat ble Amerikansk Gryte me-style. Ikke noe Toro her i gården nei! Gryter og supper er fin middagskvelds fordi de kan spises fra en dyp bolle med beina trukket opp i sofaen forran TV’en:)

– hvitløk
– karbonadedeig
– hakket tomat
– buljongterning+vann
– løk
– paprika
– ris
– mais
– maizenna
– melk
– salt, pepper,  paprikapulver, sukrin
– evt revet ost

Stek hvitløk (2 fedd…) og karbonadedeig (ca 150g). Tilsett løk (1/2) og paprika (sånn passe) og cherrytomater. Tilsett hakkede tomater (1/2 boks) og buljong (type grønnsak – ca 5dl), og evt litt frisk tomat/cherrytomater.  La det koke litt før du tilsetter tørr ris (sånn passe mengde). La det koke videre til risen er så og si ferdig. Tilsett litt maizenna (for å få den litt tykkere, ca 1 ts) og mais. Smak til med krydder.

image

Varmt og godt på en mørk og kald januarkveld!

Ønsker dere en fin uke;) Holder nyttårsforsettene stand?

2 tanker på “Pust inn…

  1. Likte virkelig innlegget ditt om skyggesiden! Prøvde meg på en kommentar fra mobilen men det funket tydeligvis ikke.
    Liker den ærlige bloggen din, den står høyt i kurs i forhold til enkelte andre som er kun lykkelig dagen lang, et striks kosthold og heftige treningsøkter er en lek. Det er IKKE sånn. Derfor motiverer akkurat din blogg meg mest av alle:-)

    Nyttårsforsettene holder stand. Jeg kommenterte også på nyttårsaften og takket for all motivasjon du ga gjennom fjoråret, den kom ikke «igjennom» fra mobilen den heller. Så derfor gjør jeg det på nytt! Gleder meg til å følge deg i året som kommer, og grafse til meg det som kommer av kostholdstips og treningsmotivasjon 🙂

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s