Masterclass!

I går var jeg på et meget etterlengtet besøk hos Tina på Headmasters. Vi har verdens beste/verste (stryk det som ikke passer…) belysning på jobb – du ser alt. Spesielt ettervekst. For et par uker siden sendte jeg i ren frustrasjon en SMS til Tina. «Det er hårkrise». Jeg fikk tilbake: «I fix!». And guess what… SHE DID!

I tillegg fikk jeg meg et lite stylingkurs, og det setter jeg veldig stor pris på. Headmasters har noe de kaller Masterclass. Det er en fastsatt look/trend, som du lærer å gjøre selv. Først gjør frisøren stylingen på deg, og så gjør du det selv etterpå med veiledning. Da er du ikke bare fin når du går derfra, men du lærer hvordan du selv kan gjøre deg fin på egen hånd til senere også:)

IMG_0787

Årets Masterclass heter Half&Half, og som er litt oppsatt og litt hengende ned. Jeg liker det veldig godt selv, og når det er med fletter i tillegg så liker jeg det bare enda bedre. Tina er jo en liten flettemester – du husker kanskje håret mitt fra Norway Open? Det var hennes mesterverk det også!

Jeg fikk en meget lukseriøs vask av håret etter farginga, og så ble det preparert etter alle kunstens regler og fønet i det mest crazy volumet jeg har sett noen gang. Deretter en runde med fantastiske GHD. Den kan brukes til veldig mye mer enn å bare rette ut og krølle… Flette, feste, fiksere… Og vips!

IMG_0780IMG_0777   IMG_0782   IMG_0774Det holdt seg fint gjennom joggeturen med pannebånd, så da gikk det fort å ordne håret til lørdagskvelden også:)

Så får vi se da, hvordan det blir når jeg skal prøve meg på egen hånd helt fra bunnen av. Flettene vet jeg at jeg får til, men det volumet må jeg nok øve litt på.. Uansett en veldig fin oppfreshing av farge og striper, så nå er det litt mer liv der oppe på topplokket. Hva synes dere? 🙂

Hva med å bestille en masterclass neste gang du skal til frisøren? Headmasters har salonger flere steder i landet og du finner en oversikt her.

Nå skal jeg ta meg en tur på ELIXIA for litt styrketrening av den aller viktigste muskelen…

Beauty on the outside, beauty on the intside… 

Ha en fin søndag!

 

Legg igjen en kommentar

